Gjest grabben Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Mange damer går jo rundt med et jævla høyt ego og tror de er all that liksom så trenger tips til å jekke dem ned å kjenne sin plass? det er jo alt fra feite kvinnfok som tror de er beyonce til og slanke kvinnfolk som tror de er fine selv om de har en sjult liten hengebuk og lovehandles under plagget. Hvordan få de til å føle seg ærlige? 7
Tabris Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Hvorfor bryr du deg? Har du ikke et liv selv i stedet for å bruke tid og krefter på å trekke andre ned? 16
Pene sko... Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 (endret) Jobb heller med å jekke opp ditt eget selvbilde enn å rive ned andres. Et selvbilde tar lang tid å bygge opp, men kan legges i ruin i løpet av sekunder. Endret 22. april 2012 av Pene sko... 37
Gjest Nina Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Hvor er riktig plass? Under deg? Nei, vettuva, få deg heller bedre selvtillit selv så føler du deg ikke truet lenger. 8
Aldrisur Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Noen som har skuffet deg denne helgen, grabben? 19
Gjest grabben Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Hvor er riktig plass? Under deg? Nei, vettuva, få deg heller bedre selvtillit selv så føler du deg ikke truet lenger. Det handler om å være ærlig. Å ikke drive lurerer å kle seg som en supermodell når de egentlig er Mc'donalds kunder på hverdagen og fyllefranser i helgene. Jeg er lei av å føle meg lurt når jeg vokner opp med dem morgenen etter! Håret er jo bætre ikke ekte en gang! 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Det handler om å være ærlig. Å ikke drive lurerer å kle seg som en supermodell når de egentlig er Mc'donalds kunder på hverdagen og fyllefranser i helgene. Jeg er lei av å føle meg lurt når jeg vokner opp med dem morgenen etter! Håret er jo bætre ikke ekte en gang! Kanskje verdt å forsøke sjekking uten fyllebriller. 15
Tabris Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 Å ikke drive lurerer å kle seg som en supermodell når de egentlig er Mc'donalds kunder på hverdagen og fyllefranser i helgene. Hvordan skal man kle seg om man spiser på McD og fester i helgene, da? 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Mange damer går jo rundt med et jævla høyt ego og tror de er all that liksom så trenger tips til å jekke dem ned å kjenne sin plass? det er jo alt fra feite kvinnfok som tror de er beyonce til og slanke kvinnfolk som tror de er fine selv om de har en sjult liten hengebuk og lovehandles under plagget. Hvordan få de til å føle seg ærlige? Jeg er fin og har hengebuk og lovehandles. 9
Gjest Elissima Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Det handler om å være ærlig. Å ikke drive lurerer å kle seg som en supermodell når de egentlig er Mc'donalds kunder på hverdagen og fyllefranser i helgene. Jeg er lei av å føle meg lurt når jeg vokner opp med dem morgenen etter! Håret er jo bætre ikke ekte en gang! Så hold deg unna da 3
Gjest Undrast Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 Det handler om å være ærlig. Å ikke drive lurerer å kle seg som en supermodell når de egentlig er Mc'donalds kunder på hverdagen og fyllefranser i helgene. Jeg er lei av å føle meg lurt når jeg vokner opp med dem morgenen etter! Håret er jo bætre ikke ekte en gang! Ja, det høres fælt ut. Men du kan jo trappe litt ned på drikkinga for å slippe de verste ølbrillene, eller du kan slutte å ta med deg ons hjem. Har du tenkt noe over hva grunnen til at du ikke får deg "bedre" damer kan være? Et lite tegn kan være måten du uttrykker deg på... (unnskyld hvis du er dyslektiker). 2
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 Det handler om å være ærlig. Å ikke drive lurerer å kle seg som en supermodell når de egentlig er Mc'donalds kunder på hverdagen og fyllefranser i helgene. Jeg er lei av å føle meg lurt når jeg vokner opp med dem morgenen etter! Håret er jo bætre ikke ekte en gang! Du føler deg lurt nå du våkner opp med de om morgenen etter?? Kanskje du skal drikke mindre, da synet ditt blir svekket. Hva med å ikke ta med deg damer hjem? 4
Sweet77 Skrevet 22. april 2012 #14 Skrevet 22. april 2012 Mange damer går jo rundt med et jævla høyt ego og tror de er all that liksom så trenger tips til å jekke dem ned å kjenne sin plass? det er jo alt fra feite kvinnfok som tror de er beyonce til og slanke kvinnfolk som tror de er fine selv om de har en sjult liten hengebuk og lovehandles under plagget. Hvordan få de til å føle seg ærlige? Har du tenkt på å ta til deg de gode rådene dine selv først? Høres ut som du kan trenge dem 3
Gjest grabben Skrevet 22. april 2012 #15 Skrevet 22. april 2012 Kanskje viss dere hadde trent og holdt dere i from og sluttet å lyve med sminke og klær som gjør dere uærlige så hadde vi sluppet å drikke så mye? Hadde spart penger også! 3
Gjest sukk Skrevet 22. april 2012 #17 Skrevet 22. april 2012 Kanskje viss dere hadde trent og holdt dere i from og sluttet å lyve med sminke og klær som gjør dere uærlige så hadde vi sluppet å drikke så mye? Hadde spart penger også! Huff ja, vi kvinner er fæle... jeg håper du bruker kondom.. Du drikker altså mye for å få ølbriller sånn at du skal klare å ta med deg noen av "buruglene" hjem, og så klager du etterpå over at de er "burugler". Høres desperat ut og høres ikke ut som en mann som virkelig har draget.. 2
Gjest grabben Skrevet 22. april 2012 #18 Skrevet 22. april 2012 Huff ja, vi kvinner er fæle... jeg håper du bruker kondom.. Du drikker altså mye for å få ølbriller sånn at du skal klare å ta med deg noen av "buruglene" hjem, og så klager du etterpå over at de er "burugler". Høres desperat ut og høres ikke ut som en mann som virkelig har draget.. når 9/10 damer er burugler er det ikke rart vi må ta til takke. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #19 Skrevet 22. april 2012 Ja, det høres fælt ut. Men du kan jo trappe litt ned på drikkinga for å slippe de verste ølbrillene, eller du kan slutte å ta med deg ons hjem. Har du tenkt noe over hva grunnen til at du ikke får deg "bedre" damer kan være? Et lite tegn kan være måten du uttrykker deg på... (unnskyld hvis du er dyslektiker). Godt sagt, alternativt så er han ikke "all that" selv heller. 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #20 Skrevet 22. april 2012 når 9/10 damer er burugler er det ikke rart vi må ta til takke. Det spørs om du ikke har et litt desillusjonert syn på hva en burugle er, grabben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå