Gå til innhold

Blir dere lurt til å kjøpe ting dere ikke trenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at en del lett lar seg inspirere av bloggere (og andre promotører) til å kjøpe en haug av ting som bare er SÅÅÅÅ livsviktig. Har man ikke et 38 stegs hudpleie program morgen og kveld er man slem mot huden sin, osv osv osv.

Er det noen som tør å stå fram og si at "egentlig" så gjorde ikke toneren en eneste ting med porene, rynkekremen var bare bullshit og jeg klarte å være så dum at jeg kjøpte vann på en sprayflaske for å sette sminka?

Noen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til hudpleie består ikke min av annet enn lanosåpe og fuktighetskrem fra Olay:P Så må vel si nei på det.

Nå er jo kanskje dette litt for mye av det gode i den ANDRE retningen da men. Og noen er jo mer plaget med hudproblemer enn andre og må kanskje bruke litt mer penger på det.

AnonymBruker
Skrevet

Neeh. Vil ikke si det. Rens og toner var kanskje bortkastet for min del. Huden min trives bedre med en vask med vanlig såpe annenhver dag merkelig nok. Og det er mer enn vann i den sprayflaska, det brukes vel blant annet glyserin som binder fukt.

AnonymBruker
Skrevet

Nope, jeg har brukt tid selv på å komme frem til hvilke produkter som fungerer på meg, samtat jeg ikke tror jeg er like lettpåvirkelig som feks 16 åringer som leser blogger.

• Liker 1
Skrevet

Har problemer med kviser og uren hud og kjøper derfor nesten alt som påstås å funke mot det. Har kjøpt så mange kremer og renseprodukter at jeg ikke husker hva halvparten av de heter. Har prøvd alt av tabletter og lasere og gudene vet hva. Frem til nå har ingenting funka så egentlig har jeg bare sløst penger på det, og jeg er glad jeg ikke vet hvor mye penger det er snakk om. Eneste som funka er spotless-serien og den er nesten gratis i forhold til det andre jeg har prøvd. Typisk! :kjefte:

Gjest Tigress
Skrevet

Tja, tel det om ein lurer seg sjølv til å kjøpe ting ein ikkje treng og ein veit det? Eg likar litt luksus, men veit jo at det meste er berre tull. Brukar ein solfaktor er mykje gjort, liksom...

Skrevet

Tja, tel det om ein lurer seg sjølv til å kjøpe ting ein ikkje treng og ein veit det? Eg likar litt luksus, men veit jo at det meste er berre tull. Brukar ein solfaktor er mykje gjort, liksom...

Bruker en solkrem når en har kviser så har en gjort det store! :fnise: Da er en pizza.

Skrevet

Har nok kjøpt en del fjaseting. Men ikke mange. Er heldigvis ganske kritisk til bloggere sine anbefalinger. Ikke det at jeg tror de farer med løgn, men ting som er bra for de, er ikke nødvendigvis bra for meg. Ikke har jeg råd til å gå amokk på hudpleiedelen heller. Her går det i rens og fuktighetskrem og skrubb en sjelden gang når jeg husker på det. Serum og toner bare fnyser jeg av :)

Gjest Tigress
Skrevet

Bruker en solkrem når en har kviser så har en gjort det store! :fnise: Da er en pizza.

Usj, den er lei. Men kva gjer du då for å skydde deg mot sola? Solfaktor er jo ein av dei tinga som verkeleg motvirkar rynker?

Skrevet

Usj, den er lei. Men kva gjer du då for å skydde deg mot sola? Solfaktor er jo ein av dei tinga som verkeleg motvirkar rynker?

Nå pleier jeg ikke å sole meg så mye at det gjør noe, men jeg bruker foundation uten farlige/dårlige tilsetningsstoffer som skaper mer kviser. En skulle vel nesten tro at det var værre, men etter mine erfaringer så er det langt bedre enn solkrem. Solkremen er så fet at jeg kun etter få timers bruk er fullstendig dekket av nupper som senere utvikler seg til små og store kviser i hele ansiktet. Sminken har solfaktor 15 mener jeg å huske at det var. Da kan jeg både skjule stygghetene samtidig som jeg beskytter huden.

Skrevet

ja, jeg er nok veldig lett påvirkelig vil jeg si :P Jeg har hatt problemhud en stund i form av kviser og ekstrem sensitivitet i tillegg til fregner som jeg hater, og har leita i flere år etter "magiske" produkter som skal gjøre huden såååå fin og perfekt og bli kvitt både kviser og irritasjon. Så jeg har hatt en del bomkjøp på hudpleie-og sminkefronten fordi jeg vil prøve alt i tilfelle det er akkurat det produktet som skal utgjøre den store forskjellen. Jeg er selvsagt litt kritisk, sånn om personen har samme hud som meg, får de betalt for dette, er andre enige i anmeldelsen osv.. Nå har jeg derimot både hudpleie og sminke som jeg er veldig fornøyd med. Mitt største bomkjøp i nyere tid må ha vært en ansiktsprimer som "alle" bloggere og youtubere mente at alle burde ha til enhver tid.

Skrevet

Tja... Jeg elsker å teste nye produkter, men går gjerne mine egne veier på tvers av anbefalinger. Jo mer hype, jo mindre er ofte testlysten. Ellers trenger jeg ikke å lures, for jeg er velviljen selv, og er svak for enkelte typer produkter.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg tror de fleste jenter kjøper alt mulig tull og dritt til ansiktet.

kan ikke si jeg har blitt påvirket av det. har fin hud forde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...