Aggie78 Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Er så glad! Drømmen har gått i oppfyllelse og det blir giftemål i 2013 :D dette har jeg ventet lenge på klør i fingrene etter å starte planleggingen og vi har bestemt oss for at vi gifter oss i las vegas! Dog ikke noe Elvis-bryllup men jeg lurer vel egentlig på hvordan har dere andre som har giftet dere i utlandet gått frem? Det er vel best å ta det om sommeren slik at de fleste har mulighet for ferie? noen som har giftet seg i las vegas og vil komme med innspill og tips?
Gjest Doh Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Har ikke giftet meg der, men vært der to ganger. En gang i bryllup. Har noen generelle tips: På sommeren er det rundt 40 grader hele døgnet, så dress og stor tung kjole er ikke å anbefale. Stratosphere er en veldig fin restaurant med utsikt over hele byen(den snurrer 360 grader på en time). Velg et hotell midt på The Strip. Ville tatt et mellom Treasure Island og Bellagio. Om dere ønsker en suite kan det være lurt å bestille et vanlig hotellrom og oppgradere når dere kommer frem. Det blir billigere. Alle rommene er fine da, så er ikke nødvendig med suite. Ta en helikoptertur inn i Grand Canyon. Vi brukte Sundance Helicopters.
Amens Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Vi vurderte Vegas brylluo ganske lenge, men vi valgte å heller gjøre det på en bryllups dag en gang i fremtiden^_^ Men jeg søkte jo litt rundt teamet og fant fort ut at siden bryllup er så stort der, så finnes det tilbud som passer alle lommebøker og bare fantasien setter grenser^_^
Aggie78 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2012 Tusen rakk for gode svar! Regner med det blir seremoni på selve hotellet. Tror det er en del som tilbyr det? Varmen hadde heg ikke tenkt så mye på, så det någen absolutt ta i betraktning. Stratosphere vil jeg sjekke ut!Dere andre som har giftet dere utenlands. Har dere leid inn fotograf der nede?
Athene Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Jeg har en venninne som valgte dette. Såvidt jeg vet går det ikke an å gifte seg i Vegas. De som gjør dette gifter seg først/etterpå på tinghuset i Norge, for så å ha en sermoni eller markering i Vegas. Du finner en liste over steder som har vigselrett under Ambassadens og på den Norske Kirkes hjemmesider. Utover det - forlovererklæringer og prøvingsattest sendes inn 3-4 måneder i forveien, dere må ha to vitner, om dere skal ha mange gjester kan det være en ide å bruke en bryllupsplanlegger som kjenner byen. Utover det er det å gjennomføre bryllup helt opp til hva dere selv ønsker å gjøre ut av det.
Aggie78 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2012 Hei igjen Takker for svar. Har nå surfet litt rundt på nett og sjekket ut Lakesideweddings og Flamingo Hotel. Jeg synes det er ganske vanskelig å planlegge et bryllup som skal foregå i et annet land, som om noen andre har noen tips angående disse (eller andre) stedene, tas det i mot med stor takknemlighet En ting jeg spesielt lurer på er mottagelsen. Hvordan pleier folk å gjøre det? Hvis en bare reserverer et visst antall bord hos en resturant, hvor går en etterpå? Uff, jeg er visst dårlig på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå