Gå til innhold

Inspirerende blogger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har spurt om det før, men prøver igjen. Er det noen som vet om en inspirerende interiørblogg som er fri for "hvit stil" "chabby shic" og "fransk cottage" og hva det nå heter alt dette hvite og lissom-gamle/rustikke med fake-rustne ståhjerter og "patina"?

:popcorn:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du ha da? Fargerikt og retro? Maskulint?

Skrevet

Hva vil du ha da? Fargerikt og retro? Maskulint?

Jeg syns det er gøy og inspirerende med boligblogger, og jeg finner bare hvit landstil/chabby shic. Derfor lurer jeg på om noen andre har link til andre type blogger, uansett hvordan de måtte være.

Om de er gammeldagse, retro, maskuline, industri, rotete, stramme, fargerike, hjemmekoselige, eller hva, er ikke så nøye. En god blogg er interesant uansett, og et interiør kan være inspirerende og morsomt å se/lese om selv om det ikke er helt "meg".

Skrevet

To fine blogger, tusen takk! Og la det strømme med flere :hoppe:

Gjest -_Tove_-
Skrevet

Jeg syns NIB er en veldig fin side for å finne nye og inspirerende interiørblogger :)

Skrevet

Jeg syns kidsroom.dk er fin, tror den kan funke som inspirasjon hvis man ikke skal innrede barnerom også :)

Skrevet

I det siste har jeg funnet

Med et lekent sinn

og

Ideas to steal

Førstnevnte er retro/humor-innredet, mens sistnevnte er en ren inspirasjonsblogg.

Urban retro har også mye fint interiør.

Ingen av disse bloggene skriver noe over gjennomsnittlig interessant/godt, men jeg liker bildene og ideene godt.

AnonymBruker
Skrevet

Den gode feen er min favoritt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...