Kosemose Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Tror jeg har spurt om det før, men prøver igjen. Er det noen som vet om en inspirerende interiørblogg som er fri for "hvit stil" "chabby shic" og "fransk cottage" og hva det nå heter alt dette hvite og lissom-gamle/rustikke med fake-rustne ståhjerter og "patina"? 1
Møffi Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Hva vil du ha da? Fargerikt og retro? Maskulint?
Kosemose Skrevet 23. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2012 Hva vil du ha da? Fargerikt og retro? Maskulint? Jeg syns det er gøy og inspirerende med boligblogger, og jeg finner bare hvit landstil/chabby shic. Derfor lurer jeg på om noen andre har link til andre type blogger, uansett hvordan de måtte være. Om de er gammeldagse, retro, maskuline, industri, rotete, stramme, fargerike, hjemmekoselige, eller hva, er ikke så nøye. En god blogg er interesant uansett, og et interiør kan være inspirerende og morsomt å se/lese om selv om det ikke er helt "meg".
ashera Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Åpent hus er en kul blogg, og dama bak bloggen skriver godt.
helenaa Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 http://finetingogsjokolade.blogspot.com Det er vel ikke akkurat en interiørblogg, men det er interiør OGSÅ. Mest bilder, nesten ingen tekst.
Kosemose Skrevet 23. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2012 To fine blogger, tusen takk! Og la det strømme med flere
Gjest -_Tove_- Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Jeg syns NIB er en veldig fin side for å finne nye og inspirerende interiørblogger
Møffi Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Jeg syns kidsroom.dk er fin, tror den kan funke som inspirasjon hvis man ikke skal innrede barnerom også
Zoë Castillo Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 I det siste har jeg funnet Med et lekent sinn og Ideas to steal Førstnevnte er retro/humor-innredet, mens sistnevnte er en ren inspirasjonsblogg. Urban retro har også mye fint interiør. Ingen av disse bloggene skriver noe over gjennomsnittlig interessant/godt, men jeg liker bildene og ideene godt.
Gjest Nanne70 Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Stylizimo liker jeg - mye fin inspirasjon i ulike stiler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå