Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som trener på Sats i Tromsø/Langnes her?

Eller noen som trener på andre steder i Tromsø?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener på Friskhuset i Tromsø, og stortrives :)

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Hører fra flere som jeg kjenner at det er bra å trene på Friskhuset. Selv er jeg ganske fornøyd med Sats, men savner litt flere spinnigtimer.

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Unnskyld hvis jeg "kupper" tråden, men tenkte jeg kunne skrive her.

Jeg flytter til Tromsø til høsten. Skal begynne å trene på senter der. Jeg leter etter et senter som er nært universitet eller i området rundt Jekta/flyplassen. Noen som vet om det finnes? Eller hvilket treningssenter som er nærmest?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flytter til Tromsø til høsten. Skal begynne å trene på senter der. Jeg leter etter et senter som er nært universitet eller i området rundt Jekta/flyplassen. Noen som vet om det finnes? Eller hvilket treningssenter som er nærmest?

Sats Langnes er rett ved siden av Jekta.

AnonymBruker
Skrevet

Sats Langnes er rett ved siden av Jekta.

Åh så flott! Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener hjemme/ute oppe på Alfheim:P

Kraft er idrettshallen på universitets området:)

Skrevet

Kraft er jo treningssenteret på universitetet, med frivektsrom, gruppetimer og klatrehall. Det er også tromsøs billigste med bare 179kr måneden!:)

AnonymBruker
Skrevet

Kraft er jo treningssenteret på universitetet, med frivektsrom, gruppetimer og klatrehall. Det er også tromsøs billigste med bare 179kr måneden!:)

Hvordan er kvaliteten på treningsapparatene og gruppetimene? Gode instruktører og ansatte? Er det for mange folk på apparatene eller er det nok til alle? :gjeiper:

Skrevet

Hvordan er kvaliteten på treningsapparatene og gruppetimene? Gode instruktører og ansatte? Er det for mange folk på apparatene eller er det nok til alle? :gjeiper:

Trente der for litt over 1 år siden. I rushtiden er det maange folk der, men slik er det på SATS også. Utenom rushen er det helt greit. Kvaliteten er god nok på apparatene og de ansatte er hyggelige (var hvertfall det når jeg trente der)

Jeg for min del har aldri trent på en så bra plass som Friskhuset, ligger i sentrum i Tromsø. Her føler du deg velkommen uansett når, og du har nøkkelkort med kjempegode åpningstider, same tromsøs hyggeligste ansatte og haugesvis av gruppetimer! :) Høres ut som jeg reklamerer, men stortrives der rett og slett. De flytter inn i nye lokaler i samme bygg i vår, og utvider arealene og antall saler. Prisen på Friskhuset ligger vel på 379 for studenter tror jeg.

Skrevet

Jeg trener på sats Langnes, liker meg godt dær. Men er alt for fullt fra kl fire og utover. Har trent dær i sikkert 9 år nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener på sats Langnes, liker meg godt dær. Men er alt for fullt fra kl fire og utover. Har trent dær i sikkert 9 år nå.

Det blir fort mye folk på ettermiddag og kveld. Liker meg best der om formiddagen, og tidlig på lørdager. Da er det lite folk:)

Skrevet

Japp, som sagt fra fire tida og utover er det stappe fullt. Men er et bra senter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...