Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen uker siden spurte jeg en fyr på fylla om han ville komme til meg, han var edru. Har flørta litt etter det når vi har møttes ute, men ikke vært noe mer enn det. Sist helg var begge to fulle og han ble med meg hjem, vi hadde sex. Ingen av oss var spesielt fulle når det skjedde, og vi hadde sex igjen morgenen etter. Han har prata til meg på facebook en gang, men jeg sov så svarte han ikke. Sa til han i går at han måtte komme å holde meg med selskap, da svarte han "Ja du synes, men ikke i dag :P". Er han litt interessert eller helt uinteressert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessert i hva da?

Skrevet

Syns den meldingen du fikk tyder på at han nok ikke er interessert...

Skrevet

Syns den meldingen du fikk tyder på at han nok ikke er interessert...

Evt så spiller han bare kortene sine riktig, jeg heller mer mot det. Avvent og se.

Skrevet

Evt så spiller han bare kortene sine riktig, jeg heller mer mot det. Avvent og se.

Hvorfor skal alt absolutt handle om å spille riktig? Hvis han vil være med henne så burde han for all del ikke leke hard to get heller.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du utdype litt hva du mener med å spille kortene riktig?

Må kanskje nevnes at før han skreiv "ikke i dag", sa han at han så på film.

Skrevet

Kan du utdype litt hva du mener med å spille kortene riktig?

Må kanskje nevnes at før han skreiv "ikke i dag", sa han at han så på film.

Ikke være for tilgjengelig (á la "skal jeg komme nå med en gang?"). Men da må man jo passe på å ikke være for lite interessert også.

Jeg tviler på at han gikk inn for å være opptatt, eller lyver om at han er opptatt. Mest sannsynlig hadde han bare noe annet å gjøre akkurat da, som å se film.

Skrevet

Hvorfor skal alt absolutt handle om å spille riktig? Hvis han vil være med henne så burde han for all del ikke leke hard to get heller.

Å være litt utilgjengelig er bare en fordel, men jeg vet ikke hvor bevisst dere er på det. Det handler bare om å ha et liv utenom henne, og la henne få vite det. Mer spennende, mer å lengte etter, mer respekt for han og hans liv.

Problemet er bare at denne grublingen til TS kan føre til at hun til slutt dropper han, fordi han ikke viste nok interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...