Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe akkuratt så mye som du vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pakk lite, hiv kvitteringene og merkelappene, hiv de gjerne i skittentøysposen. They'll never know.. Ei jeg var på ferie med kjøpte med seg noe vannsportsaker, tok det ut av pakningen og dro det rundt på sandstranden samt hev litt saltvann på det.

Skrevet

Vi har kjøpt fotoutstyr på ferie, sendte emballasjen og kvitteringene hjem med posten, pakket sakene i bagen og reiste hjem. Ingen som sa noe som helst

Skrevet

Tviler på at tollerne gidder å sjekke sånt særlig ofte. Som flere her sier er det bare å rive av merkelapper og kaste kvitteringer(om det ikke er noe spesielt eller vedlig dyrt du har kjøpt deg har du jo ikke bruk for det uansett). Da har de ikke noe bevis på hvor og når ting er kjøpt:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trudde det stod klart i regelverket for forumet at det ikke var lov til å oppfordre til lovbrudd?

Snylting på mva og toll er på linje med skatteunndragelse og nasking i butikken. Jeg blir stadig sjokkert over enkelte brukere her inne....

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan går man frem ved en reklamasjonssak, hvis tingen er handlet inn i utlandet (utenfor EU)? Å handle kostbare ting i utlandet er i hvert fall jeg litt skeptisk til mtp. det...

Endret av Inx
Skrevet

Hvordan går man frem ved en reklamasjonssak, hvis tingen er handlet inn i utlandet (utenfor EU)? Å handle kostbare ting i utlandet er i hvert fall jeg litt skeptisk til mtp. det...

Det kommer helt an på hva det gjelder.

Er det ting som blir vanskelig så gidder jeg ikke kjøpe det.

Jeg kjøper gjerne Nikon fotoutstyr i utlandet hvor det er billigere. Har enda ikke hatt noen problemer med å bare sende det til Nikon for reperasjon, og er det veldig dyrt så blir det tatt på forsikringen.

Skrevet

Jeg tar det for gitt at dere som synes det er greit "å kaste kvitteringer og rive av merkelapper" heller ikke mottar noen former for stønad, bruker barnehage, går til lege, benytter utdanningssystemet eller andre gratistilbud. Dere tjener tydeligvis skikkelig godt, siden dere kan betale alle disse kostnadene selv. Hadde jeg tjent så godt hadde ikke jeg brydd med med å gjøre meg til kriminell for litt shopping. Hver sin smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...