Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har snart 2-åring i huset og i den forbindelse lurer jeg på hva dere serverte i bursdagen til deres 2-åring? Er helt tom for ideer. Kan nevne at det ikke blir noe eget barneselskap, det tror jeg vi tar når h** fyller 3.

Tenkte å lage marsipankake som jeg kan pynte fint, samt sjokomuffins. Hva annet?

Og hva fikk deres 2åring i gave??

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

Det er mange ting du kan finne på å servere :jepp:

Jeg serverte en gang en stor porsjon med potetstappe som jeg stakk masse småpølser i slik at det så ut som et pinnsvin og lagde øyne,nese og munn av M kuler,etterpå fikk de langpanne sjokoladekake for det liker jo alle somregel.

Utenom det hadde vi is som er enkelt og servere med forskjellige sauser.

Nille har forundringsposer som de kan få,enten med snop eller en ting oppi.

Bursdagshatter er gøyalt,og annen bordpynt til selskapet.

Gele,sjokoladepudding,vaniljesaus,bær,frukt med krem og bløtkake,det er ganske bankers desserter.

Håper du får en hyggelig bursdagsfeiring :goodbye:

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi skal ha to selskaper - et for vennene mine med barn på samme alder og et for familien (både store og små). Siden bursdagsbarnet ELSKER grillpølser i brød så blir det servert i begge bursdagene. I "barneselskapet" blir det nok ikke mer, mens i familieselskapet tenkte jeg å fikse en pastasalat og en grønn salat i tillegg. Kanskje grille noen koteletter også?

Til det første selskapet lager jeg bare en langpannekake, mens til familieselskapet lager jeg sikkert en gulrotkake i tillegg :)

Han får ikke så mye av oss til bursdagen nå, for han skal få eget rom i huset vi flytter inn i til høsten. Da får han ting & tang da heller. Men på selve dagen tenkte jeg at han skulle få et lekebord til vann. Det blir nok en hit! Ellers så skal han få leketraktor av mamma og pappa. Tenker han er fornøyd da :)

Gjest EryMax
Skrevet

Har ei venninne som laget Timmy Tid kake til sønnens 2 årsdag.

Skrevet

Vad är det abdolut bästa han vet att äta? Gör det+ en pasta sallad till de som vill ha det. Snyggt och enkelt, kan förberedas dagen innan :-)

Hur många blir ni? Hur många barn+ålder på barn vs hur många vuxna?

Fiskedam kan vara kul etc :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...