Gå til innhold

Kloakklukt/lekkasje vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så frustrert!! :kjefte: Jeg er ikke særlig handy anlagt eller noe storspesialist på rør og slikt. Men de siste månedene har det vært ufyselig kloakklukt på badet, da spesifikt fra det røret som vannet går igjennom til vaskemaskinen. Det lekker også fra den. Har tidligere lekket fra under vaskemaskinen også i en fæl lukt. Klærne får også denne lukten (ikke alltid like ille lukt men allikevel) Og helt siden dette startet har alle i huset fått utslett som klør like etter man har tatt på seg nyvasket tørre klær. (Jeg velger å tro dette henger sammen) og problemer med magen. (Velger å tro det også henger sammen fra f.eks undertøy som blir vasket) De andre i huset er passive (jeg bor hjemme) mens jeg har fått absolutt nok nå og det SKAL gjøres noe ! Tror neppe det har noe med vaskepulver/midler å gjøre da vi har brukt det samme merkene i mange år.

Jeg vil ha tak i en rørlegger eller noen som kan sjekke grundig gjennom rør og alt faenskap som er der. Er det noen som vet pris for en helsjekk av bad og hvordan man går fram for å få tak i en slik person?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...