AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hva syntes dere om denne påstanden? Den er en del av den ladder teorien, om at en manns attraktivitet delvis bestemmes av hans utseende og delvis bestemmes av hvor mye penger ( fortrinnsvis selvtjent) han har. Anser dere menn med penger og makt for mer attraktive enn om de ikke hadde hatt dette, eller gjelder dette bare de såkalte golddiggers?
Gjest .-L-. Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Det er vel noen damer som ønsker dette. Dog, som du sikkert vil få svar på av damene her så er det veldig få.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 For meg har det i hvert fall ingenting å si.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Elsker penger Love it Ja til menn med penger! 10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Vel, penger alene gjør ikke en mann attraktiv. Men de hjelper. 4
Cathrine88 Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Nei. Men en mann som tror at penger og makt gjør han uimotståelig mister automatisk all attraktivitet han i utgangspunktet måtte ha. 7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Penger kan hjelpe en ørliten grann ja. Men en i utgangspunktet stygg mann blir ikke fin fordi han har penger eller makt. Jeg er ikke golddigger, kjæresten min er for tiden arbeidsløs.
Surriball Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Delvis. Jeg er ikke så opptatt av hvor mye penger en mann har, mer av hvordan han bruker dem. Hvis mannen vet å sette tæring etter næring er det greit, men forbruksgjeld er turnoff. Forøvrig er det andre kvaliteter som teller mer enn lommeboken. 5
Steinar40 Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 The Golden Rule. Whomever has the gold, rules. Vanskelig å finne en større absolutt sannhet enn dette faktisk. 6
Gjest Lykkeliky Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Jeg har datet begge deler og må si at de med masse penger ikke falt særlig i smak hos meg. De var arrogante, selvopptatte og "slick".... noe jeg ikke finner attarktivt i lengden. Alle er sikkert ikke slik, men det er MIN erfaring. Jeg tjener mine egne penger og klarer meg fint så om han tjener mer eller mindre enn meg betyr ingenting, men jeg syntes det er en fordel at han jobber, da..... 1
Gjest Hannee Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 Da jeg ble sammen med mannen min så hadde han 20 000 kroner på kontoen og hadde ingen jobb. Pengene hans visste jeg ikke om, og det spilte ingen rolle da jeg fant det ut heller. Kanskje jeg bør legge til at vi begge gikk på ungdomsskolen?
Sunchild Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 Mannen min er arbeidsledig og jeg har ingenting imot å forsørge ham økonomisk sett, men mener jo det er best for psyken å ha noe å fylle dagene med. Ville ikke valgt en arbeidssky mann, men ellers spiller ikke jobbstatus noen rolle. 2
MaiTai Skrevet 22. april 2012 #14 Skrevet 22. april 2012 Penger er ikke viktig, men som en annen sa her, om mannen TROR at mye penger og rikdom er nøkkelen til makt og attraktivitet, så er det veldig lite attraktivt. Litt penger er jo så klart en fordel. Så man klarer seg i hverdagen, luksusfellentilfeller er heller ikke spesielt attraktivt. 2
Strikkemamma Skrevet 22. april 2012 #15 Skrevet 22. april 2012 Jeg går etter selve mannen, ikke bankkontoen hans.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #16 Skrevet 22. april 2012 Hvis han jobber med noe han liker og er god til, og som en konsekvens av det tjener bra, er det ikke negativt. Hvis han i tillegg er flink til å forvalte pengene sine er det også et pluss - at han sparer, kanskje tør investere litt, men ikke bare kjøper og kjøper eller, verre, har unødvendig forbruksgjeld. Vil også ha en mann som ikke er redd for å jobbe Men han trenger absolutt ikke tjene mye. Eksen tjente rundt 300-350 000 i året, helt fint det. Det var litt turn off at han aldri greide å spare fordi han alltid hadde ting han "måtte" ha - det er i mine øyne positivt å spare til for eksempel bolig, enten sammen eller alene... men han hadde full orden på regninger osv.
Marionette Skrevet 22. april 2012 #17 Skrevet 22. april 2012 Penger er ikke viktig! ...men det er litt viktig at han har fullført en utdannelse (i det minste vgs) og at han vet hva han vil drive med. Jeg synes nok at en fremtid i kassa på Rimi ikke er all verdens å satse på, men han trenger ikke å tjene millioner og gå i dress på jobb!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #18 Skrevet 22. april 2012 Penger er viktig for attraktiviteten til en mann, og menn bør være glad for det. Tykkelsen på lommeboka kan man tross alt gjøre noe med. I motsetning til det genetisk medfødte utseendet, som er den viktigste faktoren for utseendet til en kvinne. Ja, kvinner som er født med gode gener har selvfølgelig skutt gullfuglen. Men en kvinne som er født med dårlige gener er dømt til å ha det svært vanskelig på sexmarkedet. Menn kan derimot bli attraktive selv om de ikke er født med supergener.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #19 Skrevet 22. april 2012 Penger er viktig for attraktiviteten til en mann, og menn bør være glad for det. Tykkelsen på lommeboka kan man tross alt gjøre noe med. I motsetning til det genetisk medfødte utseendet, som er den viktigste faktoren for utseendet til en kvinne. Ja, kvinner som er født med gode gener har selvfølgelig skutt gullfuglen. Men en kvinne som er født med dårlige gener er dømt til å ha det svært vanskelig på sexmarkedet. Menn kan derimot bli attraktive selv om de ikke er født med supergener. Jippiii! Hilsen Mann
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #20 Skrevet 22. april 2012 Det finnes kvinner som dater menn som er på alderen med bestefaren deres. Ikke kom her og si at penger ikke gjør menn mer attraktive. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå