Gå til innhold

Mulig å få tak i andre Blistex leppepomader enn de som selges i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Har brukt Blistex daily lip conditioner i kanskje 10 år nå, og har lyst å prøve noen andre varianter fra samme merket. Men jeg har fått inntrykk av at det bare selges 5-6 varianter her i Norge, og det finnes jo MANGE flere der ute! Skal heller ikke utenlands i nærmeste fremtid eller har noen nære venner som skal, slik at jeg kan få tak i noen andre typer. Noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg andre varianter av blistex? Og vet noen om butikkene som selger disse få variantene i Norge kan få bestilt inn andre varianter selv om de ikke selger dem? ELSKER Blistex, og haaaar så lyst på flere forskjellige varianter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

takk, har akkurat vært og sjekket der:D men det som er greia er at de variantene jeg vil ha må jeg kjøpe hver for seg, med frakt hver for seg og betale hver for seg:o men får vel bare være hvis jeg skal få tak i dem

tusen takk:D

Se om du finner en selger som har flere av de variantene du vil ha. Da kan du kjøpe hver enkelt du skal ha først og så betale samlet til slutt med samlet frakt. Men sjekk at frakta faktisk blir billigere evt send en melding til selger med de du skal ha og spør om tilbud.

Endret av ChrisML
AnonymBruker
Skrevet

Blistex?! Den gjør jo ingenting for leppene dine jo! Det finnes et hav av like mange gode leppepomader som fungerer enda bedre, til en rimeligere pris... f.eks Kiss My Face

Skrevet

Se om du finner en selger som har flere av de variantene du vil ha. Da kan du kjøpe hver enkelt du skal ha først og så betale samlet til slutt med samlet frakt. Men sjekk at frakta faktisk blir billigere evt send en melding til selger med de du skal ha og spør om tilbud.

Jeg har prøvd å bestille to varianter i to dager nå, men det kommer opp en melding når jeg skal prøve å betale.

beskjeden er lagt ved som bilde.

skjønner ikke hva som er greia, for jeg laget meg konto på ebay for noen dager siden, og har ikkje bestilt noe enda.. sendte dem mail om problemet, men fikk tilbake at jeg var nødt til å ringe dem. TIL UTLANDET. det kommer jeg aldri til å orke. har noen av dere som har svart her, erfaringer med dette?

:(:(:(

Skrevet

Blistex?! Den gjør jo ingenting for leppene dine jo! Det finnes et hav av like mange gode leppepomader som fungerer enda bedre, til en rimeligere pris... f.eks Kiss My Face

jooo, blistex er de beste!<3:D er jo ikke for ingenting at jeg har brukt blistex i så mange år;-)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg har prøvd å bestille to varianter i to dager nå, men det kommer opp en melding når jeg skal prøve å betale.

beskjeden er lagt ved som bilde.

skjønner ikke hva som er greia, for jeg laget meg konto på ebay for noen dager siden, og har ikkje bestilt noe enda.. sendte dem mail om problemet, men fikk tilbake at jeg var nødt til å ringe dem. TIL UTLANDET. det kommer jeg aldri til å orke. har noen av dere som har svart her, erfaringer med dette?

:(:(:(

Har du fylt ut opplysninger om adresse osv?

Endret av Mortem
Skrevet

Har du fylt ut opplysninger om adresse osv?

jaa fylte ut alt riktig. prøvde også å fjerne den ene sånn at jeg bare bestiller én vare, men det gikk heller ikke. og ved siden av de to varene jeg ville ha (lengre ned på siden, under disse beskjedene) stod det at varene ikke var tilgjengelige også.. sjekket statuss hos kjøper på siden og det sto at det var over 10stk tilgjengelig. skjønner ingenting og blir så forbanna når den beskjeden kommer opp hele tiden og jeg ikke får noe hjelp fra dem..:/

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Sikkert et dumt spørsmål, men har du tasta inn koden du fikk på mail fra ebay?

Og har du verifisert paypalen din?

Endret av Mortem
Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål, men har du tasta inn koden du fikk på mail fra ebay?

har ikke skrevet inn noen kode, men trykket på confirm i en mail jeg fikk av dem. står en kode lengre ned påå mailen i tilfelle confirm-knappen ikke funker;o kan jo prøve å slette kontoen min på ebay, og så lage ny, men frykter det samme kommer til å skje...

Gjest badeand1
Skrevet

har ikke skrevet inn noen kode, men trykket på confirm i en mail jeg fikk av dem. står en kode lengre ned påå mailen i tilfelle confirm-knappen ikke funker;o kan jo prøve å slette kontoen min på ebay, og så lage ny, men frykter det samme kommer til å skje...

Har du fiksa paypal konto?

Skrevet

Har du fiksa paypal konto?

det har jeg også.. så jeg skjønner ikke hva som er problemet. de er jo heller ikke å få tak i.. huff

Gjest badeand1
Skrevet

det har jeg også.. så jeg skjønner ikke hva som er problemet. de er jo heller ikke å få tak i.. huff

Har du lagt inn paypal opplysninger på ebay kontoen?

(husker ikke helt om man må gjøre det, men)

Skrevet

Har du lagt inn paypal opplysninger på ebay kontoen?

(husker ikke helt om man må gjøre det, men)

kan ikke huske å ha gjort det, men da jeg skulle gå videre til betaling, måtte jeg logge meg inn på paypal via ebay, så tror ikke det skulle være nødvendig. skjønner ingenting:(

Gjest badeand1
Skrevet

kan ikke huske å ha gjort det, men da jeg skulle gå videre til betaling, måtte jeg logge meg inn på paypal via ebay, så tror ikke det skulle være nødvendig. skjønner ingenting:(

Ikke jeg heller. :S

Irriterer meg at jeg ikke kan hjelpe deg. ><

Skrevet

Ikke jeg heller. :S

Irriterer meg at jeg ikke kan hjelpe deg. ><

har nesten fått mer hjelp fra deg enn fra ebay-.- it suuucks

men takk likevel!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...