Gå til innhold

Hvor mange kirkeprogram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kirkeprogram beregner dere?! Vi skal ha 40 middagsgjester + 15 kaffegjester (som antageligvis også kommer til vielsen). I tillegg kommer det vel noen ekstra..

Men man trenger vel ikke regne ett program per person?! Hvor mange kirkeprogram lager dere?! icon_smile.gif12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville regnet et kirkeprogram pr person jeg faktisk, og en del ekstra for å være sikker. Nå skal vi printe dem ut selv, så det blir ingen stor ekstrautgift for oss uansett. Men barna f.eks synes nok også det er stas å ha sitt eget program, så regn et til hver av gjestene. I tillegg ville jeg nok hatt 30-40 ekstra, eller er det altfor mye? Vanskelig!12

Skrevet

Vi skal ha 30 gjester, men regner med at det kommer en del flere i kirken - så jeg tenker at det er bedre å ha for mange enn for få - så vi skal trykke ca 100.

Skal ikke gjøre mest ut av disse programmene - så den største utgiften blir det jo ikke.

icon_wink.gif

Skrevet

Det er bedre med for mange enn for få, alle som kommer vil nok ha sitt eget (jeg liker i hvert fall å lime sånne ting inn i fotoalbum)

Jeg ville beregnet ett hefte til alle (både middagsgjester og kaffegjester) + noen ekstra -vet ikke hvor mange ekstra man trenger, da... Men jeg synes det ville være flaut å ikke ha nok, så vi kommer til å lage en god del ekstra.

Skrevet

Vi skal ha ca 70 gjester i bryllupet, pluss at vi jobber på skole, og er studenter så det er nok ganske mange som kommer til å være i kirken hos oss. Det er ihvertfall det vi har fått signal om, så jeg regner med ca 200 stk. Jeg skla være på den sikre siden, ikke noe ville vært flauere om de siste ikke fikk utlevert et program.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...