I Grosny Skrevet 22. april 2012 #21 Skrevet 22. april 2012 Ja, når skal jeg bruke den.. Ca aldri igjen Du kan jo tenke investering og spekulering. Hvis den holder seg bedre i pris enn penger + litt bankrente, så lønner det seg å lagre den til den dagen du plutselig trenger penger.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #22 Skrevet 22. april 2012 Du kan jo tenke investering og spekulering. Hvis den holder seg bedre i pris enn penger + litt bankrente, så lønner det seg å lagre den til den dagen du plutselig trenger penger. Skal jeg beholde den, enn så lenge, mener du?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. april 2012 #23 Skrevet 22. april 2012 Jeg synes det er en moralsk uting å selge en gave, og en forlovelsesring er virkelig en stor gave! Jeg ville beholdt eller gitt tilbake.
Eske Skrevet 22. april 2012 #24 Skrevet 22. april 2012 Hm, tror ikke noen på Finn.no vil ha den, med mindre de hete det samme som min eks det står nemlig "din xxxxxx xx.xx.xx." i ringen Haha, ja da blir det verre!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #25 Skrevet 22. april 2012 Jeg synes det er en moralsk uting å selge en gave, og en forlovelsesring er virkelig en stor gave! Jeg ville beholdt eller gitt tilbake. Jeg må bare nevne at vi betalte de felles Vi kjøpte et sett gifteringer som vi forlovet oss med, og de skulle også være gifteringene våre senere. Derfor er det ikke en typisk forlovelsesring, men mer som denne, bare at min er bredere: Det var feil å si at jeg fikk den, men jeg ble fridd til med den, skulle jeg vel understreket.
Gjest miss89 Skrevet 22. april 2012 #26 Skrevet 22. april 2012 Jeg må bare nevne at vi betalte de felles Vi kjøpte et sett gifteringer som vi forlovet oss med, og de skulle også være gifteringene våre senere. Derfor er det ikke en typisk forlovelsesring, men mer som denne, bare at min er bredere: Det var feil å si at jeg fikk den, men jeg ble fridd til med den, skulle jeg vel understreket. [/quote Går fint an å selge på finn, jeg og kjæresten min kjøpte brukte gullringer, fjernet gravering og fikk våres navn inni.. Veldi greit for begge parter
I Grosny Skrevet 22. april 2012 #27 Skrevet 22. april 2012 Ja, når skal jeg bruke den.. Ca aldri igjen Du kan jo tenke investering og spekulering. Hvis den holder seg bedre i pris enn penger + litt bankrente, så lønner det seg å lagre den til den dagen du plutselig trenger penger.
Gjest Feather Skrevet 22. april 2012 #28 Skrevet 22. april 2012 Jeg tipper ringen din veier et sted mellom 10 og 20 gram. Her kan du regne ut hva den er verdt (hvis du vet hvor mange karat den er): Gullvekten
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 22. april 2012 #29 Skrevet 22. april 2012 Hadde jeg vært deg så hadde jeg solgt den iom at forholdet ikke varte så lenge, og siden du ikke tenker å bruke den igjen.
Top Gun Skrevet 22. april 2012 #30 Skrevet 22. april 2012 (endret) Må jo se an hvor mye du får for den kontra hvor mye den betyr for deg. Prisen på gull ligger på ca 130 kroner for grammet, så vei den og se hvor mye du kan få, så får du se om den summen er verdt det den betyr Spottprisen på gull er 52,7 USD per gram, hvilket gir en grampris på ca 301 NOK. (Hvilket jeg nå ser er irrelevant, i og med at du refererte til prisen en får om man selger til aktører som kjøper folks gull. ) Endret 22. april 2012 av Top Gun
MaiTai Skrevet 23. april 2012 #31 Skrevet 23. april 2012 Jeg solgte min på Finn, en annen dame var lykkelig over å få kjøpt en litt billigere ring, og jeg var glad for å selge den til noen som hadde bruk for den
MaiTai Skrevet 23. april 2012 #32 Skrevet 23. april 2012 Hm, tror ikke noen på Finn.no vil ha den, med mindre de hete det samme som min eks det står nemlig "din xxxxxx xx.xx.xx." i ringen Hehe, det er ingen sak å endre graveringen hos gullsmed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå