Eske Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei! Jeg og ei venninne har veldig lyst til å ta oss en tur til London, evt. Liverpool, til høsten. Vi har lyst til å gjøre det så billig som mulig uten at det blir på sovesalnivå, og vil gjerne bo i et greit og trygt område i grei avstand til sentrum - jeg har grei erfaring med kollektivtransporten i byene så litt avstand er ok. Vi kommer neppe til å være store på uteliv, hovedformålet er shopping og kvalitetstid! Er det noen som vet om perioder på høsten med mye salg, kanskje? Og har et hotell/motell å anbefale? Alle tips mottas med takknemlighet!
BlackBerry Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 London er hvertfall blitt veldig dyrt på hotellfronten. Jeg kan trygt anbefale Liverpool! Flott by med masse gode shoppingmuligheter og spisesteder. Mye mindre folk også
Eske Skrevet 22. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2012 Ja, det var det jeg fryktet.. Vi er veldig glade i Liverpool selv, men har litt lyst på Londontur også altså. Noen som vet hvordan er det med dagsturer fra Liverpool inn til London kanskje?
Eske Skrevet 22. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2012 Ah, såpass ja. Det blir litt lenge.. Noen som vet når det er "salgsperioder" i høst? :-)
challenger Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Kan være lurt å følge med på hotels.com og expedia, de har ofte sånne 72-timers salg med mange bra tilbud. De har gjerne opptil 50% rabatt.
Nilma Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg siterer meg selv fra et tidligere innlegg: Jeg liker hotellkjeden Travelodge veldig godt. Ingen luksus, men rent og helt greit, og på de hotellene i kjeden jeg har bodd på har de hatt ganske store rom i forhold til mange andre hoteller i London. Hvis du bestiller god tid i forveien kan du få veldig billige rom (har flere ganger betalt rundt 200 NOK for dobbelrom). Se fliken "Find our lowest prices". I selve London har jeg bodd på Travelodge Southwark og Travelodge City Road. Begge er nye (jeg tror de eldre hotellene i kjeden kan variere litt mer i kvalitet) og ligger nær undergrunnstasjon. Av disse likte jeg det i Southwark best. Selve hotellet i City Road var helt greit, men vi fikk rom som vendte mot en nattklubb, så det var litt bråkete. Edit: Jeg mener jeg nylig fikk mail om at de nå har salg for perioden september-desember. Endret 23. april 2012 av Nilma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå