Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og ei venninne har veldig lyst til å ta oss en tur til London, evt. Liverpool, til høsten. Vi har lyst til å gjøre det så billig som mulig uten at det blir på sovesalnivå, og vil gjerne bo i et greit og trygt område i grei avstand til sentrum - jeg har grei erfaring med kollektivtransporten i byene så litt avstand er ok.

Vi kommer neppe til å være store på uteliv, hovedformålet er shopping og kvalitetstid!

Er det noen som vet om perioder på høsten med mye salg, kanskje? Og har et hotell/motell å anbefale?

Alle tips mottas med takknemlighet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

London er hvertfall blitt veldig dyrt på hotellfronten. Jeg kan trygt anbefale Liverpool! Flott by med masse gode shoppingmuligheter og spisesteder. Mye mindre folk også ;)

Skrevet

Ja, det var det jeg fryktet.. Vi er veldig glade i Liverpool selv, men har litt lyst på Londontur også altså.

Noen som vet hvordan er det med dagsturer fra Liverpool inn til London kanskje? :)

AnonymBruker
Skrevet

Tar vel ca 3 - 4 timer med hurtigtog

Skrevet

Ah, såpass ja. Det blir litt lenge..

Noen som vet når det er "salgsperioder" i høst? :-)

Skrevet

Kan være lurt å følge med på hotels.com og expedia, de har ofte sånne 72-timers salg med mange bra tilbud. De har gjerne opptil 50% rabatt.

Skrevet

Ah, tusen takk for tips challenger! :)

Skrevet (endret)

Jeg siterer meg selv fra et tidligere innlegg:

Jeg liker hotellkjeden Travelodge veldig godt. :) Ingen luksus, men rent og helt greit, og på de hotellene i kjeden jeg har bodd på har de hatt ganske store rom i forhold til mange andre hoteller i London. Hvis du bestiller god tid i forveien kan du få veldig billige rom (har flere ganger betalt rundt 200 NOK for dobbelrom). Se fliken "Find our lowest prices".

I selve London har jeg bodd på Travelodge Southwark og Travelodge City Road. Begge er nye (jeg tror de eldre hotellene i kjeden kan variere litt mer i kvalitet) og ligger nær undergrunnstasjon. Av disse likte jeg det i Southwark best. Selve hotellet i City Road var helt greit, men vi fikk rom som vendte mot en nattklubb, så det var litt bråkete.

Edit: Jeg mener jeg nylig fikk mail om at de nå har salg for perioden september-desember.

Endret av Nilma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...