AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Jeg føler at jeg skriver så konservativt og må spørre her hvordan det er best å formulere seg. Feks denne setningen: "Dette innebar å gi både personinnrettet helsehjelp og praktisk bistand til eldre og syke." Eller denne: "Dette innebar både stell og praktisk hjelp som rengjøring og handling." Jeg blir så usikker, for jeg vil ikke skrive altfor sært heller, selvom det er min naturlige måte å skrive på.
Ethereal Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Det der er ganske standard måte å skrive på i en jobbsøknad, spør du meg.
Gjest Haaploes Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Er det "personrettet" du er ute etter i første alternativ? Synes ikke det var så fryktelig konservativt, jeg. Kommer selvfølgelig an på hva slags jobb du søker - ville tenkt litt på hvem som sitter i andre enden og leser den.
Gjest Solsmil Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Jeg går ut fra det var den første du mener var konserativ, men jeg synes egentlig ikke den var det. Hadde jeg vært arbeidsgiver hadde jeg ihvertfall ikke reagert på formuleringen, og det er vel vanlig å skrive litt formelt i jobbsøknader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå