HanneB Skrevet 23. januar 2004 #1 Skrevet 23. januar 2004 Skal til Oslo i morgen og lurte på om dere kunne anbefale hvilke kjolesalonger jeg bør skjekke ut... Vet at Brudekjolen har timebestilling- gjelder det flere i Oslo?
Gjest Lompa Skrevet 23. januar 2004 #2 Skrevet 23. januar 2004 Gå til Unik Brudestudio, de har egentlig også timebestilling for å prøve, men du kan alltids gå dit og ta en titt. Det gjelder de fleste,tror jeg. Her er en link til de. Jeg har vært der og bestilt kjolen min,og er kjempefornøyd med servicen der så langt. Nå er det bare å vente spent på kjolen min. Lykke til! http://home.online.no/~unikal/unik/unik_br...rudestudio.html
HanneB Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2004 Fant ikke drømmekjolen på Oslo-turen min. Unik hadde ikke sånn kjole som jeg har i hodet, men god service selv på en lørdag. Prøvde noen forskjellige modeller og ble anbefalt å ha stroppeløs med korsettliv... Men de hadde som sagt ikke MIN kjole Var innom Brudekjolen også og der var det flere kjoler jeg kunne tenke meg å prøve, men pga av messa var der litt kaotisk da jeg var innom der samt at det var ca. 10 bruder med følge som skulle prøve..... Tar med meg forlvoeren min dit på tirsdag jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå