*Shira* Skrevet 23. januar 2004 #1 Skrevet 23. januar 2004 Hello! Fredagshumøret brer seg og jeg lurer på om dere har noen fine groviser. Her er mitt bidrag: "Hørt om hun som var så kåt? Når hun døde måtte de slå ihel fitta hennes!"
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. januar 2004 #2 Skrevet 23. januar 2004 to homser var sammen, så døde han ene. Så spørte begravelsbyrået "vil du ha han begravet eller kremert?" "jeg vil ha han kremert så jeg kan ha han i grøten. Jeg vil bare kjenne han gli ut av ræva mi en siste gang" HAAHAHA HAHAHHA HAHHAHAH H HA HAH HAHAA å den var ekkel
*Shira* Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2004 Det er jo fredag, da tåler vi det meste. En ny: To slitne horer drev dårlig business i Bergen. De hadde hørt at på Aker Brygge i Oslo var det mulig å gjøre det bra. Etter 20 ligg med forskjellige trailer sjåfører osv kom de omsider til Tigerstaden. Å du som det gikk. Businessen gikk stålene, og køene lange.... En kveld de var ute å jobb, måtte den ene så voldsomt tisse. For å få de fort unnagjort foreslo den andre at hun kunne gjøre sitt fornødne bare ved å sette rompen utenfor bryggekanten. Ja, ja hun vakla seg ut, løftet opp skjørtet og skulle til å tisse.... da hun ser sin kollega komme springende vill i blikket og med fektende armer. Stopp stopp du kan ikke tisse der, da tisser du jo rett i robåten!!!!! Næææhhhh slapp aaav det er jo bare et speilbilde av fitten! Ugh ugh en pinne med lugg
Gjest Kløfta Skrevet 23. januar 2004 #4 Skrevet 23. januar 2004 Her er en liten søt en: Hørt om sangerinnen, der stemmen sprakk! Siden har hun levd av sprekken. Thihi
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. januar 2004 #5 Skrevet 23. januar 2004 Haha morro men denne er fæl Beibis! Hvis jeg husker... Tre gutter var på skogstur og hadde gått lenge, og det var sent. De ville sove, og plutselig kom de til et hus. De banket på og døra åpnet seg og de fikk se ei ekkel gammel røy. "kan vi sove her for natta?" "ja en av dere kan men da må han ligge med meg som betaling" De trakk strå om dette, og han ene, la oss kalle han ole, vant(tapte?) men smart var ole, og skrudde av lyset, og brukte heller ei maiskolbe, og fikk en fin nattesøvn. Da han kom ut neste morgen, spørte han "har dere sovet godt gutter?" "å ja visst! Og enda bedre var frokosten, vi fikk nemlig mais med smør på!" HYYYYYYYYYYLHAHAHA!!
ragdoll Skrevet 25. januar 2004 #6 Skrevet 25. januar 2004 Hun: Min mann gidder ikke ha sex! Venninnen: Hva gjør du da? Hun: Jeg bruker en agurk i stedet... og neste dag får han den på matpakka... litt fitte SKAL han ha!!
Gjest DaYdReAm Skrevet 26. januar 2004 #7 Skrevet 26. januar 2004 vet du når et kvinnfolk er klar til å pules? når du stikker hånda ned i trusa hennes, og det føles som om å gi sukkerbiter til en hest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå