Gå til innhold

Trenger tips om hvor jeg kan kjøpe stoff.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun som har denne bloggen har sydd mange nydelige plagg. Bilder av henne her og der på bloggen: http://naviana.blogg.no/

Vet noen hvilke stoffer hun har brukt og hvor jeg kan få tak i dem?

Setter ellers pris på tips om hvor jeg kan få tak i stoffer i forskjellige nyanser av brun, grønn.. Ja, jordfarger..

Hva bør jeg søke etter på Stoff og stil eller Ebay f.eks? Håper på konkrete tips.

Trenger tråd til maskin, undertråd, forskjellige lærreimer osv.

Noen som har lignende stil som hun på bloggen og har god peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du muligheten bør du besøke Stoff og Stil butikken, der har de et hav av forskjellige fantastisk vakre stoffer. Får så mye inspirasjon av å titte rundt der.

Lykke til :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åja, sånn stoff... :roll:

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Hihi, trodde du lurte på hvor du kunne kjøpe dop jeg :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du muligheten bør du besøke Stoff og Stil butikken, der har de et hav av forskjellige fantastisk vakre stoffer. Får så mye inspirasjon av å titte rundt der.

Det er ingen Stoff og stil der jeg bor. Ikke andre stoffbutikker heller, så jeg er avhengig av internett.

Er det noen som ser hvilke stoffer hun har brukt og kan skrive det engelske navnet på dem, så jeg kan søke?

Skrevet

Jeg var helt sikker på at du mente narkotika nå :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Dette er nettbutikken til en kjede som finnes i Norge. Mener å huske at det er en av de få i Norge (har selb brukt timesvis på nett på leting etter matrialer).

http://www.stoffogstil.no/

Nå finnes det 2-3 butikker i byen jeg bor som selger stoff så jeg ender som regel opp med å dra i butikken i stedet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen Stoff og stil der jeg bor. Ikke andre stoffbutikker heller, så jeg er avhengig av internett.

Er det noen som ser hvilke stoffer hun har brukt og kan skrive det engelske navnet på dem, så jeg kan søke?

Hvorfor ikke spørre hun som har bloggen da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke spørre hun som har bloggen da?

Jeg sendte mail til henne. Har ikke fått svar.

Skrevet

Tok en halv evighet å få sett hele bloggen, da det tok tid å laste ned siden på mobilen her.

Jeg rakk likevel å se et par bilder og det virker som at hun har typiske gammeldagse klær (ala vikingtid-stil)

Da vil jeg tro at hun bruker klær i forskjellige linstoffer og evnt lær da.

Jeg vet iallefall at en i Sverige lager slike klær og lager stoffet selv og da i lin og lær (og noe i hamp)

Skrevet

Står at hun har brukt ullstoff til kåpen sin hvertfall..?

Ellers så er det skrekkelig vanskelig å vurdere hvilket stoff det er utfra et bilde på nett...

Men, det var ikke lett å finne ut hvilke klær du tenker på, da siden er dynget ned med et ukjent antall bilder. Så, hadde vært greit om du linket direkte til de klærne du lurte på, så kan det være lettere å vurdere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...