AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Har du tatt noen kosmetiske operasjoner? Hvorfor? Er du fornøyd? Eller har du planer om det? Fortell Jeg har redusert brystene. Stor operasjon, men jeg er kjempefornøyd. Deilig å kunne finne bh i en vanlig butikk. Eller gå uten bh uten at de henger og slenger
Chocoholic Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Jeg har ikke tatt noe som helst enda, men jeg kunne tenke meg å fikse tennene mine; de er ikke ufattelig skeive, men det viste seg jo da etter at jeg var ferdig med tenårene at jeg sannsynligvis skulle hatt regulering likevel fordi det er såpass trangt at det blir veldig lett hull (fikk høre som liten at jeg aldri kom til å trenge regulering fordi jeg hadde så fine beine tenner), særlig etter at visdomstennene kom. De er også ganske slitt etter noen runder med av-og-på spiseforstyrrelser. Er ufattelig selvbevisst på dem og hvis jeg ler, dekker jeg munnen med hendene, prøver å ikke smile med munnen åpen etc. Sliter veldig på, og er noe jeg har lyst til å fikse når jeg går ut i jobb og har råd til det
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Jeg har operert nesen mi. Min far er norsk og min mor fra midtøsten et sted. Mor hadde den typiske store skjeve nesen med kul som mange folk fra midtøsten har, dessuten pekte nesetippen ned og ikke opp. Hun opererte sin nese for mange år siden. Jeg arvet jo selvfølgelig hennes nese, og ikke min far sin flotte nordiske nese. Jeg likte heller ikke min opprinnelige nese, ble tom. mobbet for den på skolen. Jeg like nesen jeg har nå, men som legen min sa da jeg var på konsultasjon var at den ikke ville helt sånn jeg hadde bilde av i hodet. Den ble ikke så liten som jeg ville at den skulle bli, men jeg er fornøyd. Har hjulpet selvtilitten min masse.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Jeg har operert nesen mi. Min far er norsk og min mor fra midtøsten et sted. Mor hadde den typiske store skjeve nesen med kul som mange folk fra midtøsten har, dessuten pekte nesetippen ned og ikke opp. Hun opererte sin nese for mange år siden. Jeg arvet jo selvfølgelig hennes nese, og ikke min far sin flotte nordiske nese. Jeg likte heller ikke min opprinnelige nese, ble tom. mobbet for den på skolen. Jeg like nesen jeg har nå, men som legen min sa da jeg var på konsultasjon var at den ikke ville helt sånn jeg hadde bilde av i hodet. Den ble ikke så liten som jeg ville at den skulle bli, men jeg er fornøyd. Har hjulpet selvtilitten min masse. Var det dyrt?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Var det dyrt? Nå opererte jeg for ca 8 år siden, da kostet det meg 20 000 kr. Men det var verdt det, nå klarer jeg isåfall å like det jeg ser i speilet, så angrer ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Jeg har forstørret brystene. Har lyst å fettsuge magen, ta laser på sprengte blodkar på beina og på brystet, botox på sinnarynka mellom øynene og ta ny brystoperasjon da puppene begynner å sige litt.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Jeg har fjernet føflekker, operert inn ørene , tannregulering, og tatt botox... Har veldig lyst å ta fettsuging av magen og hoftene...
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Til dere som vil fettsuge mage: tenk dere godt om! Jeg hadde egentlig perfekt mage, men med litt fett. Fant ut at jeg skulle fettsuges. Endte opp med en mage full av klumper (arrvevdannelse under huden) og en litt rar navle. Kirurgen har forsøkt å korrigere to ganger i etterkant. Tenk dere godt om!!! 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 Siste AB. Google Tara Reid stomach, så vil dere få bilder av hvordan min mage omtrent ser ut.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #10 Skrevet 23. april 2012 Veldig Engasjert rundt tema fettsuging mage. Er ikke så enkelt som dere tror... http://www.tsbmag.com/2008/07/09/what-happened-to-tara-reids-stomach/
Lille Vinkel Skrevet 23. april 2012 #11 Skrevet 23. april 2012 Jeg har operert inn ørene. Veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #12 Skrevet 23. april 2012 Har operert inn ørene og forstørret brystene.Middels fornøyd med begge operasjonenes resultater.
lille sol Skrevet 27. april 2012 #14 Skrevet 27. april 2012 Bryst forstørrelse, restylan i lepper, lipo på innside lår, hofter og mage. Er sykt fornøyd! Gjorde de sisst nevnte i polen og det ble en brøkdel av prisen og en mye flinkere og snillere lege enn her i norge + at sykehuset var ren lukus i forhold til fornebuklinikken
Gjest Cosette Skrevet 27. april 2012 #16 Skrevet 27. april 2012 Nei, aldri. Ble dog beskyldt for å gjort et eller annet inngrep (jeg husker ikke hvilket) i en bildetråd. Jeg lo litt av den, for sannheten er at de som kjenner meg vet at jeg absolutt ikke er typen til å gjøre slikt.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #17 Skrevet 27. april 2012 Bryst forstørrelse, restylan i lepper, lipo på innside lår, hofter og mage. Er sykt fornøyd! Gjorde de sisst nevnte i polen og det ble en brøkdel av prisen og en mye flinkere og snillere lege enn her i norge + at sykehuset var ren lukus i forhold til fornebuklinikken Hva er lipo?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #19 Skrevet 27. april 2012 Hva er lipo? Fettsuging eller liposuction om du vil
Zinnia Skrevet 28. april 2012 #20 Skrevet 28. april 2012 (endret) Jeg har ingen, men vurderer å spare til åreknuteoperasjon, mest sannsynlig på begge bein. Det koster ca 40 000 hvis jeg tar begge beina samtidig, og 30 000 for ett bein. (Jeg sparer altså ved å ta begge på en gang, selv om det ikke er så fremtredende i det beste beinet enda). Det er mulig jeg kunne fått dette dekket, men problemet da (ifølge info fra gratiskonsultasjon hos privat spesialist) er at de på sykehusene bruker en eldre metode som ikke er like effektiv og holdbar, og jeg vil helst ha det gjort så skikkelig som mulig av noen som har spesialisert seg på dette, om jeg skal gjøre det. Om jeg gjør det vil det være delvis av kosmetiske grunner, men jeg har også hatt tilfeller hvor det har klødd fælt på det området som er verst, og på sikt kan man i tillegg til kløe også få noe typer sår har jeg hørt, ikke helt sikker på hva slags. I tillegg blir det jo bare mer og mer på begge bein, jeg har hatt åreknuter siden jeg var liten, men har fått mye mer de siste ti årene. Er det noen her som tilfeldigvis har erfaringer med en sånn type operasjon, enten offentlig eller privat? Edit: rettet på skrivefeil Endret 28. april 2012 av Zinnia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå