AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 ja, som i tittelen, hvilken tror dere vil gjøre susen? =P http://www.apotek1.no/produktserier/naturigin-haarfarger Jeg bruker blåshampo, men det er rett og slett for gult =(
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 ja, som i tittelen, hvilken tror dere vil gjøre susen? =P http://www.apotek1.no/produktserier/naturigin-haarfarger Jeg bruker blåshampo, men det er rett og slett for gult =( Gå til frisør du.Så slipper du å ende opp med orange hår eller gråskjær i platinablondt hår.( Mange som får det med blåshampo...) Ellers er det lilla som fjerner gulskjær i blondt hår. Men dette ser ut som en oppgave for frisører og ikke hjemmefarging.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 gråskjær i platinablondt hår.( Mange som får det med blåshampo...) Da mener jeg altså at bleking pluss blåshampoo = grått hår...
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 sorry, men jeg blir litt lei av "gå til frisør" kommentarene. Jeg spør om en ting, da vil jeg heller ha svar på spørsmålet. Selvfølgelig hadde jeg gått til frisøren om jeg hadde hatt penger til det, men det har jeg ikke. Derfor spøre jeg om det jeg spør om.
Almarea Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 En askeblond nyanse (altså en kald blond variant) vil ta knekken på gulskjær. Av de fargene du linker til så blir det altså 10.2 light blonde ash. Er forøvrig noe skeptisk til dette merket, da jeg prøvde en variant der som gav meg ekstremt rødskjær, hvorav fargen skulle være nøytral . Ellers bruker jeg Fudge whiter shade of pale Kjøpes her! Den har hjulpet meg utrolig mye med håret mitt, som får gulskjær innimellom. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Som Almarea sier, du bør nok gå for en lys askefarge for å dempe gulskjæret, ja, hvis du skal farge det. Jeg har ikke vært platinablond noen gang, men ganske lys blond, der jeg har slitt en del med gulskjær i hår. På en del hårtyper holder ikke den kalde fargen så lenge når man farger det - et par vask, og fargen begynner å bli varmere. Ganske kjipt, når man betaler så mye for å få en fin, kald farge. Jeg har prøvd veldig mange "blå-produkter", men de tre som jeg synes er definitivt best er - Redken sin Silver-shampoo for menn. Veldig pigmentert, og lukter heldigvis ikke så mye mann. - Davines davines alchemic conditioner i fargen Silver. Den gir masse pleie og glans samtidig som den er veldig god på å dempe varme toner. - Björn Axen Cool Silver Leave-in-spray. Som navnet sier, en leave-in-spray med lilla farge, som samtidig gir glans og pleier og har varmebeskyttelse. Disse produktene har hjulpet meg veldig til å holde fargen kald, så du kan jo teste de også hvis du vil. Vet også at Nikita selger en sånn minicolor/glansvask i sølv/blå til hjemmebruk, den er også veldig fin å bruke, fresher opp fargen! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå