Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei!

Min kjære samboer har mistet en del hår i løpet av kort tid nå (han er 31), og selv om jeg ikke kunne brydd meg mindre om det så ser jeg på hele han at det plager han.

Han står på badet nesten hver dag å kikker i speilet, tar på håret og spør meg hele tiden om det har blitt værre.

Jeg får veldig vondt inni meg av dette og tenkte kanskje å gjøre litt research om det finnes noe som kan gjøre det litt bedre.

Noen som har litt tips om produkter, tilskudd ect.? Kanskje en nettside jeg kan lese litt på?

(Hørte en gang at enten så mister mannen potensen eller håret, så da er jeg veldig glad for at det er håret til gubben som blir borte :fnise: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel bare shave hele skiten / eller ha det VELDIG kort, og bli ferdig med det?

Det gjør alle mine venner som ikke har en fyldig hårmanke.

Ser mye bedre ut det!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så mye å gjøre med det om man ikke skal til med hårtransplantasjon og sånt? Jeg hadde nok bare fortalt ham hvor kjekk jeg synes han var og "tilfeldigvis" kommentert hvor godt jeg syntes kjendiser uten hår så ut uten å snakke om håret deres. Forsøk å hjelpe ham til å bli vant til det i stedet for å spore ham inn på en lang rekke behandlinger som sannsynligvis ikke vil hjelpe.

Skrevet

Jeg sier bare: Bruce Willis

300.willis.bruce.061808.jpg

• Liker 4
Gjest HunterLady
Skrevet

Hårtransplantasjon.

Det er jævlig dyrt, men det er en mulighet. Er vel den eneste muligheten han har til å få håret tilbake på hodet.

Ellers bør han lære seg å leve med situasjonen og gjøre det beste ut av det, men dette er ikke alltid så enkelt for noen.

Eksen min mista også håret i ung alder, og synes ikke dette var særlig kult. Jeg syntes han var heit uansett, men det syntes jo ikke han. Vanskelig det der..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri i verden anbefalt erstatningsløsninger(kosmetisk eller medisin eller whatever), og heller ikke ønsket at han skulle forsøke det.

Menn er like tiltrekkende, maskuline og deilige for meg med eller uten hår. Det synes jeg som 19åring, og det synes jeg nå i 30årene. Selvsagt forutsatt at det er trimmet veldig kort.

Jeg forstår at dette oppleves sårt for ham, men det er 100% uten grunn.

AnonymBruker
Skrevet

Gi han en stor klem og si at du synes han er verdens kjekkeste mann for det - hvis han da faktisk mister hår og ikke bare tror han mister hår - da vil et slikt utsagn gjøre vondt verre.

Og vet at det ikke er til noe hjelp, men min eks begynte å bli skallet når han var 15. Heldigvis er jeg en av de som synes skallet/kjempekort hår er utrolig fint på menn :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg ville aldri i verden anbefalt erstatningsløsninger(kosmetisk eller medisin eller whatever), og heller ikke ønsket at han skulle forsøke det.

Jeg forstår at dette oppleves sårt for ham, men det er 100% uten grunn.

Det er vel ikke opp til deg å definere hva som er grunner og hva som ikke er det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rogaine. Det skal fungere. Fås på apoteket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

www.nisim.no :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan få finastarid-piller fra legen, som hjelper de fleste. Det koster litt (aner ikke hvor mye), men hjelper det så er det jo verdt det :)

AnonymBruker
Skrevet

finasterid, mente jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...