Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

var på intervju og opplevde at sjefen som intervjuet meg var veldig skeptisk, til det meste, iallefall som hun spurte meg om..

Har følelsen av at da blir han det som sjef også, pleier det å stemme? de kan da ikke spille vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ihvertfall veldig kresen på sjef, så dersom jeg ikke føler jeg får en god tone med det som blir sjefen min på intervjurundene, så er jeg nok ikke like trolig å ta jobben heller.

Har jobbet under for mange dårlige sjefer, gidder ikke det mer. Og det pleier jeg også å informere om på intervju, at jeg forventer av en sjef. Ikke at sjefen ER der og må sitte ved siden av meg, men at det er en voksen sjef, med tillit og som backer dersom det skulle være noe. Jeg vil ha sjefen min i ryggen, ikke en sjef jeg aldri vet hvor jeg har eller om jeg har bak meg eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ihvertfall veldig kresen på sjef, så dersom jeg ikke føler jeg får en god tone med det som blir sjefen min på intervjurundene, så er jeg nok ikke like trolig å ta jobben heller.

Har jobbet under for mange dårlige sjefer, gidder ikke det mer. Og det pleier jeg også å informere om på intervju, at jeg forventer av en sjef. Ikke at sjefen ER der og må sitte ved siden av meg, men at det er en voksen sjef, med tillit og som backer dersom det skulle være noe. Jeg vil ha sjefen min i ryggen, ikke en sjef jeg aldri vet hvor jeg har eller om jeg har bak meg eller ikke.

Nei sånn har jeg også tenkt, men nå er det ikke jobber som jeg kan velge og vrake i, så jeg lurer på om jeg skal "drite i hvordan sjefen er", selv om jeg vet at dette ikke fungerer i lengden. Nå det er sagt, ikke sikkert at denne sjefen velger meg heller...

Skrevet

Om jeg ikke trenger jobben sier jeg nei om ikke arbeidsgiver legger opp til en gjensidig vurdering av hverandre - men fremstår som ovenfra og ned og gjør et dårlig inntrykk.

Dersom markedet er presset velger jeg å ta jobben og ta det som det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...