Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #1 Skrevet 25. mai 2002 Bor sammen med verdens herligste gutt, men lidenskapen har liksom tatt farvel ... ingen frekke ord hvisket under samleiet ingen samleier utenom senga (hjelp!) ingen samleier utenom helga (dobbelt hjelp!) sexfrekvens = max 1 gang hver 14. dag ingen blikk fylt av lyst utenom senga og helga ... Han er "kos" og får ofte massasjer, kjærtegn på ryggen, håret og "jeg er glad i deg". Jeg har prøvd å snakke med han: "Du vet, jeg er dama di, ikke en venn ..." "Synes du ikke det er lenge siden sist nå?" Når j e g går til verks, reagerer han med like laber entusiasme hver gang, og det dreper lysten! Gode råd skal vissnok være dyre ... hva synes dere?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #2 Skrevet 25. mai 2002 Heisann! Jeg har opplevd no liknende, men jeg bor ikke sammen med han jeg er kjæreste med. I vinterferien var vi sammen på ei hytte, og alt var veldig heftig, men da vinterferien var over, var lidenskapen hans som blåst vekk med vinden. Jeg hadde fortsatt et behov for tydeligvis mer sex enn han, og dette ble jeg svært frustrert av. Det gikk mange uker før jeg fant ut hvordan jeg skulle tenne lidenskapen hans igjen. Dette funker nok ikke for alle par, men metoden jeg brukte, var å stålsette meg selv. Jeg lata som om jeg hadde innstillinga "for-meg-spiller-det-ingen-rolle-hvor-ofte-vi-har-sex", jeg oppførte meg likegyldig til situasjonen, og når han først hadde lyst, lata jeg som om jeg ikke akkurat higet etter sexen. Dette gjorde han sprø ei stund, og han spurte tilslutt hvorfor jeg plutselig hadde blitt så likegyldig. Etter dette fikk vi snakka ut, jeg forklarte at jeg ikke hadde oppført meg på noen annen måte enn han. Kanskje forsto han nå hvor frustrerende det hadde føltes for meg. Kanskje en temmelig barnslig framgangsmåte, men det funka iallfall for oss. Med vennlig hilsen Kanutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå