Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Carmelita
Skrevet

Har lenge brukt kostene fra MAC, men etter mange års brukt er det på tide å skifte de ut. Har brukt #182 til Id foundation, #150 til pudder, #129 til solpudder og #116 til rouge. Vil veldig gjerne ha anbefalinger til andre koster jeg bør prøve. Har hørt at Dior har gode koster. Hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i Real Technique børstene av Samantha Chapman. Må bestilles på nett, men det begynner å bli ganske mange butikker som sender til Norge. Synes ikke de er for dyre heller med tanke på kvalitet.

AnonymBruker
Skrevet

Sigma kostene :)

Skrevet

Sigma har gode og billige koster. Myke!

AnonymBruker
Skrevet

Apropos Sigma;

jeg har prøvd endeløse ganger å bestille derfra, men får ikke logget meg inn og betalt.

har mailet dem, fått slettet konto og alt - men ingenting virker. heller ikke når jeg bytter nettleser.....bare meg som har problemer der?

Skrevet

Jeg er veldig glad i Real Technique børstene av Samantha Chapman. Må bestilles på nett, men det begynner å bli ganske mange butikker som sender til Norge. Synes ikke de er for dyre heller med tanke på kvalitet.

Hvilken side kan man kjøpe disse på?

Gjest Swarovski
Skrevet

En av de bloggerne jeg stoler på når det gjelder koster er Quirky. Så selv om jeg ikke har prøvd så mange av disse kostene selv, så skriver hun meget utfyllende om de. Og har mange omtaler hvis du leter på bloggen.

Essensielt i samlingen min: kostene jeg ikke kan leve uten

(håper det er greit jeg linket til de, quirky...)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvilken side kan man kjøpe disse på?

HER selges de også =)

Skrevet

Etter min mening, så er MAC bedre enn Sigma. Men jeg kjøper for det meste Sigma pga at de er gode nok for mitt bruk.

Hvis du er ute etter koster som er bedre enn MAC, ville jeg nok ikke kjøpt Sigma. Kun hvis du vil spare penger. For det er gode koster. Bare ikke så gode som MAC.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg liker kostene fra Sigma og Kanebo bedre enn MACs.

Skrevet

En av de bloggerne jeg stoler på når det gjelder koster er Quirky. Så selv om jeg ikke har prøvd så mange av disse kostene selv, så skriver hun meget utfyllende om de. Og har mange omtaler hvis du leter på bloggen.

Essensielt i samlingen min: kostene jeg ikke kan leve uten

(håper det er greit jeg linket til de, quirky...)

Åhh, takk for indirekte kompliment (liker veldig godt å høre at folk stoler på meg når det kommer til koster, siden jeg selv innbiller meg at jeg har peiling på området;)), og det er veldig, veldig greit at du linker til bloggen min, da slipper jeg å pushe min egen blogg på folk. ;)

Siden innlegget som ble linket til ble publisert har jeg fått noen nye favoritter, fra Sigma, faktisk- jeg har hatt svært blandete erfaringer med Sigma-koster før dette, noen er veldig bra, nesten på høyde med MAC, andre er forferdelige (som de standard Sigma-dupene av MAC 168, MAC 224, MAC 226, MAC 219 etc). Men, de syntetiske versjonene av disse kostene, som kom i Mr. Bunny og Mrs. Bunny-kitene før jul i fjor, er FANTASTISKE. Inngående omtale her. Flere av kostene i Mrs. Bunny-settet har overtatt for gamle favoritter i innlegget det ble linket til over, som den store pudderkosten.

Sigma er generelt gode på syntetiske koster, men jeg ville ikke valgt Sigmas pudder- og blush-koster i naturbust, f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

Siden innlegget som ble linket til ble publisert har jeg fått noen nye favoritter, fra Sigma, faktisk- jeg har hatt svært blandete erfaringer med Sigma-koster før dette, noen er veldig bra, nesten på høyde med MAC, andre er forferdelige (som de standard Sigma-dupene av MAC 168, MAC 224, MAC 226, MAC 219 etc). Men, de syntetiske versjonene av disse kostene, som kom i Mr. Bunny og Mrs. Bunny-kitene før jul i fjor, er FANTASTISKE. Inngående omtale her. Flere av kostene i Mrs. Bunny-settet har overtatt for gamle favoritter i innlegget det ble linket til over, som den store pudderkosten.

Sigma er generelt gode på syntetiske koster, men jeg ville ikke valgt Sigmas pudder- og blush-koster i naturbust, f.eks.

For en herlig blogg du har :) Jeg er vanligvis ikke så blogglesende av meg, men med en gang du kontemplerte og faktisk ville gifte deg med kostene - da var jeg solgt. Det er jo sånn jeg også er når jeg finner noe jeg liker :P

Men må man bestille dette Mrs. Bunny kitet fra Sigmabeauty.com? Og hvordan er det med frakt og moms og slikt siden det koster rundt 100 dollar? Håper på svar, for det er noe slikt jeg også er på jakt etter :)

Skrevet

Jeg har noen koster fra Sigma, er fornøyd med de til øynene, men ikke med de til ansiktet ellers. Dessuten er de så fryktelig lange. Kan jo ikke stå så nærme speilet, for plutselig spidder jeg meg nesten i øyet!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Tommelfingerregelen med de fra sigma er at de syntetiske er gode, og naturkostene suger eller er mindre gode ;)

Skrevet

For en herlig blogg du har :) Jeg er vanligvis ikke så blogglesende av meg, men med en gang du kontemplerte og faktisk ville gifte deg med kostene - da var jeg solgt. Det er jo sånn jeg også er når jeg finner noe jeg liker :P

Men må man bestille dette Mrs. Bunny kitet fra Sigmabeauty.com? Og hvordan er det med frakt og moms og slikt siden det koster rundt 100 dollar? Håper på svar, for det er noe slikt jeg også er på jakt etter :)

Herlig, faktisk? Massemassetakk! ;) Hvis bare ekteskap mellom mennesker og kosmetiske produkter en dag ville bli anerkjent som en legitim, ikke-weird greie... :fnise:

Man må bestille settet fra Sigmabeauty (de kan ha noen enkeltkoster på Allcosmeticswholesale.com), det kommer i reisestørrelse også, til en noe rimeligere penge- jeg ville imidlertid satset på fullsize-settet, siden

a) jeg ikke ville vært foruten de kostene i fullsize-kitet som reise-kitet ikke inneholder, og

b) koster med korte skaft, som de i reisesettet har, kan være vanskeligere å jobbe med.

Frakt for et fullsize-kit kommer på 17-18 dollar, eller 35-40 hvis du velger å få dem ekspresslevert på døra. Moms og fortollingsgebyr kommer desverre i tillegg, siden Sigma har sluttet å skrive lavere verdi på pakkene- moms + fortollingsavgift (kosmetikk er tollfritt) kommer nok på ca. 300 kroner totalt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...