AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Jeg er en jente på 13 år som har et lite problem. Nå bruker jeg 70A i bh-størrelse. Har tatt mange sånn tester som skal finne ut hvilken størrelse man bruker. De sier litt forskjellig, men alle sier enten 60DD eller 65B. Er det noen som vet hvor jeg får tak i disse størrelsene? (helst ikke undertøysbutikker. (Det er litt pinlig å være 13 år og tasse rundt i en undertøysbutikk + det er litt dyrt for meg. Takk for alle svar og all hjelp på forhånd:)
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 newsflash: du er på Internet Jeses:P Du kan jo bestille undertøy på nett? HM, Nelly, Asos etc. har jo undertøy. Men jeg vil likevel anbefale deg å gå på en ren undertøysbutikk(Change f.eks), og bli målt der. De hjelper deg mer enn gjerne! Bare si du skule gjerne hatt hjelp til å bli målt slik at du kan finne riktig BH størrelse. Og ikke tro det er flaut å gå rundt i undertøysbutikker. Kjære vene du er jo 13, og du må jo ha undertøy! Ta med deg en god venninne om du synes det er skummelt:) Heck, jeg var 23 før jeg ble målt for riktig bh-størrelse, det var pinlig det! Det kan nok være litt dyrt på slike undertøysbutikker, men kvaliteten er ofte litte høyere, og de har større utvalg i størrelser enn kjedebutikker som Hennes og Mauritz f.eks. Men det er nå ikke verre enn å be mamma eller pappa om penger til undertøy? Du MÅ jo ha undertøy:P Og du trenger jo ikke si det er til BH sånn spesifikt da. Si du trenger nye truser, eller hygiene produkter eller noe sånt.
Chloe- Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 (endret) Jeg er en jente på 13 år som har et lite problem. Nå bruker jeg 70A i bh-størrelse. Har tatt mange sånn tester som skal finne ut hvilken størrelse man bruker. De sier litt forskjellig, men alle sier enten 60DD eller 65B. Er det noen som vet hvor jeg får tak i disse størrelsene? (helst ikke undertøysbutikker. (Det er litt pinlig å være 13 år og tasse rundt i en undertøysbutikk + det er litt dyrt for meg. Takk for alle svar og all hjelp på forhånd:) Tallet står for omkretsen din. Jeg var også en 60-70 i din alder. MEN, bokstaven står for koppstørrelsen, og det virker helt merkelig at du har blitt målt til en dobbel D(!!) om du for tiden bruker A. (En 65B er hvertfall mer innenfor området du beskriver.) Sikker på du har fått korrekt måling? Endret 22. april 2012 av Chloe-
aphelion Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Tallet står for omkretsen din. Jeg var også en 60-70 i din alder. MEN, bokstaven står for koppstørrelsen, og det virker helt merkelig at du har blitt målt til en dobbel D(!!) om du for tiden bruker A. (En 65B er hvertfall mer innenfor området du beskriver.) Sikker på du har fått korrekt måling? Og koppstørrelsen endrer seg i takt med omkretsen. Dvs at koppen på en 70A er lik koppen på en 65B eller en 60C. Eller 75AA for den saks skyld. Enig i at den 60DD høres merkelig ut, og det er nettopp derfor det er greit å gå i en butikk og bli målt ts Change har forresten også små kopper i forhold til størrelsen, så kanskje ts hadde måttet opp i en 60D likevel, og da er en 60DD plutselig ikke så lang unna. Velvel. Bh'ene på Change er ikke så fryktelig dyre ts, i hvertfall ikke i forhold til mange andre undertøysbutikker. Bare hopp i det, det er ubehagelig til å begynne med, men så blir man vant til det
Chloe- Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Og koppstørrelsen endrer seg i takt med omkretsen. Dvs at koppen på en 70A er lik koppen på en 65B eller en 60C. Eller 75AA for den saks skyld. Enig i at den 60DD høres merkelig ut, og det er nettopp derfor det er greit å gå i en butikk og bli målt ts Change har forresten også små kopper i forhold til størrelsen, så kanskje ts hadde måttet opp i en 60D likevel, og da er en 60DD plutselig ikke så lang unna. Velvel. Bh'ene på Change er ikke så fryktelig dyre ts, i hvertfall ikke i forhold til mange andre undertøysbutikker. Bare hopp i det, det er ubehagelig til å begynne med, men så blir man vant til det Dette! ^ Og så vil jeg legge til at det kan være lurt å investere i et par gode BHer som sitter godt - istedet for billigBHer som henger og slenger etter fem vask. Du skal tross alt bruke de hver dag etterhvert! Folk som jobber i rene undertøysforretninger har målt hundrevis av byster. Ta mot til deg TS, så får du den hjelpen du trenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå