Gå til innhold

Jeans med bootcut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Prøver da - som sikkert mange andre - å finne den perfekte jeans. Jeg er på utkikk etter en jeans med bootcut. Det er ikke så mange å finne i og med at skinny jeans er det hotteste. Har surfet litt rundt å tittet litt i butikker, uten spesielt hell.

Jeg er lang i beina. Høyt liv.

Har dere noen råd/tips eller anbefalinger å komme med som kan være til hjelp?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver da - som sikkert mange andre - å finne den perfekte jeans. Jeg er på utkikk etter en jeans med bootcut. Det er ikke så mange å finne i og med at skinny jeans er det hotteste. Har surfet litt rundt å tittet litt i butikker, uten spesielt hell.

Mange skryter av disse curve ID fra Levis. Har ikke hatt gleden av å prøve dem selv enda. Men de løser jeans-problemene til mange, og finnes selvsagt i bootcut:) Gå på google og søk etter "Levis curve ID," så finner du det helt sikkert!

Skrevet

Jeg handler nesten alle mine jeans på Carlings - de har litt av alt. Kan varmt anbefale dem og har en butikk i nærheten? Kjøpte en Diesel med bootcut her om dagen.

Skrevet

Zacuro: Ja, jeg kikket på carlings sine hjemmesider nå, der jeg fant den. Men fant den ikke i bootcut altså.. Hm. Har også egentlig lyst på store baklommer uten noe stesh på :P Er det feil å si at Lewis sitt merke er litt harry, eller er det blitt mer in?

Zaphireh:Denne? Den var faktisk knall flott! Eneste er at den har kanskje litt for små lommer til min litt store rumpe ;) hehe.. Vil helst ha store lommer med ikke noe stesh på som jeg nevnte over her. Da virker rumpen mindre.

Ja, har en Carlings butikk i nærheten, men har aldri vært der inne faktisk :gjeiper:

Har lyst på en jeans med den typiske dongerifargen. Store baklommer uten mønster eller noe. Fant denne på Lindex. Men den var for kort i beina og var mørkere i fargen enn bildet viser.

Skrevet

Ja, er den jeg kjøpte, ja! :)

Ser det var veldig dårlig utvalg på nettsidene til Carlings - de har mye større utvalg i butikkene! Hvor mye vil du betale for jeans, da? Litt lettere å lete om jeg har en prisklasse å gå etter også.. :)

Skrevet

Ja, kjempe fin var den :)

Okay, må kanskje inn å titte litt der til uka. Jeg har ikke noe særlig prisklasse å holde meg til egentlig. Liker jo godt å bruke som lite som mulig. Over 1000 kr syns jeg blir for drøyt hvertfall.

Har lett i mange butikker, og det er vanskelig å finne akkurat den jeg vil ha :gjeiper: Men det er vel ikke bare jeg som sliter med å finne den perfekte jeansen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre par fra H%M, og de har lenge 34 i beina. Rimelige er de også.

Skrevet

Leter etter akkurat det samme ! Savner hvordan dongeribukser var før . elsker den bootcut stilen , men det er jo tydeligvis blitt så UT !

Skrevet

Carlings og Levis blir dine beste venner :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...