Miss Independent Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei Prøver da - som sikkert mange andre - å finne den perfekte jeans. Jeg er på utkikk etter en jeans med bootcut. Det er ikke så mange å finne i og med at skinny jeans er det hotteste. Har surfet litt rundt å tittet litt i butikker, uten spesielt hell. Jeg er lang i beina. Høyt liv. Har dere noen råd/tips eller anbefalinger å komme med som kan være til hjelp?
Zakuro Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Hei Prøver da - som sikkert mange andre - å finne den perfekte jeans. Jeg er på utkikk etter en jeans med bootcut. Det er ikke så mange å finne i og med at skinny jeans er det hotteste. Har surfet litt rundt å tittet litt i butikker, uten spesielt hell. Jeg er lang i beina. Høyt liv. Har dere noen råd/tips eller anbefalinger å komme med som kan være til hjelp? Mange skryter av disse curve ID fra Levis. Har ikke hatt gleden av å prøve dem selv enda. Men de løser jeans-problemene til mange, og finnes selvsagt i bootcut:) Gå på google og søk etter "Levis curve ID," så finner du det helt sikkert!
FantasDick Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Jeg handler nesten alle mine jeans på Carlings - de har litt av alt. Kan varmt anbefale dem og har en butikk i nærheten? Kjøpte en Diesel med bootcut her om dagen.
Miss Independent Skrevet 22. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2012 Zacuro: Ja, jeg kikket på carlings sine hjemmesider nå, der jeg fant den. Men fant den ikke i bootcut altså.. Hm. Har også egentlig lyst på store baklommer uten noe stesh på Er det feil å si at Lewis sitt merke er litt harry, eller er det blitt mer in? Zaphireh:Denne? Den var faktisk knall flott! Eneste er at den har kanskje litt for små lommer til min litt store rumpe hehe.. Vil helst ha store lommer med ikke noe stesh på som jeg nevnte over her. Da virker rumpen mindre. Ja, har en Carlings butikk i nærheten, men har aldri vært der inne faktisk :gjeiper: Har lyst på en jeans med den typiske dongerifargen. Store baklommer uten mønster eller noe. Fant denne på Lindex. Men den var for kort i beina og var mørkere i fargen enn bildet viser.
FantasDick Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Ja, er den jeg kjøpte, ja! Ser det var veldig dårlig utvalg på nettsidene til Carlings - de har mye større utvalg i butikkene! Hvor mye vil du betale for jeans, da? Litt lettere å lete om jeg har en prisklasse å gå etter også..
Miss Independent Skrevet 22. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2012 Ja, kjempe fin var den Okay, må kanskje inn å titte litt der til uka. Jeg har ikke noe særlig prisklasse å holde meg til egentlig. Liker jo godt å bruke som lite som mulig. Over 1000 kr syns jeg blir for drøyt hvertfall. Har lett i mange butikker, og det er vanskelig å finne akkurat den jeg vil ha :gjeiper: Men det er vel ikke bare jeg som sliter med å finne den perfekte jeansen
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Jeg har tre par fra H%M, og de har lenge 34 i beina. Rimelige er de også.
FantasDick Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Leter fram noen som kanskje kan være aktuelle: &Flary fra H&M &Loyal fra H&M Jeans fra H&M Jeans fra Lindex Praire 106 fra Vero Moda Jeans fra Mexx Jeans 84 cm fra Bubbleroom Charlie fra Serious Sally Jeans 84 cm fra Bubbleroom Jeans fra Bubbleroom
misstardipus Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 Hei Prøver da - som sikkert mange andre - å finne den perfekte jeans. Jeg er på utkikk etter en jeans med bootcut. Det er ikke så mange å finne i og med at skinny jeans er det hotteste. Har surfet litt rundt å tittet litt i butikker, uten spesielt hell. Jeg er lang i beina. Høyt liv. Har dere noen råd/tips eller anbefalinger å komme med som kan være til hjelp? Leter etter akkurat det samme ! Savner hvordan dongeribukser var før . elsker den bootcut stilen , men det er jo tydeligvis blitt så UT !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå