Gå til innhold

Hvordan smaker alkohol?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 23 år og aldri drukket i mitt liv. Er nok fordi jeg ikke ser vitsen med å drikke.. Men smake vil jeg, er bare at jeg ikke tør. Drømte inatt at jeg smakte på sprit blandet med noe og det var godt..

hva er den beste alkoholsmaken?? noe som ikke smaker råttent, råttne druer eller noe synes jeg lukter dritt..

anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alohol smaker ikke råttne druer eller råttent. Det kommer helt ann på hva du drikker.

Vin, øl, vodka, rom, whisky, tequila etc. smaker forskjellig. Cider er vel stedet å begynne. Det smaker som fruktbrus med en sterk og bitter bismak.

Skrevet

Smirnoff ice er en grei begynnerdrikke også. Jeg er ikke fan av den cideren man får her i Norge. Men en del alkopopper er gode. Vikingfjord eple er nam. Jeg liker ikke smaken av alkohol heller og er veldig kresen.

Skrevet

Jeg for min del syntes sminroff ice og annen rusbrus smaker helt forferdig. Selv da jeg som tenåring prøvde alkohol for første gang var det alt for søtt og klissete.

Cider smaker mer som brus.

Men det er jo selvfølgelig en smakksak, TS må prøve seg frem. Cider og rusbrus er greie steder å begynne.

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig sprit som vikingfjord eller bacardi er kjempe godt om du blander det med noe du liker, feks brus eller saft.. Smaken kommer ann på hvor mye du brus/saft du blander med..

Klarer ikke å beskrive.. Du får smake selv :) Finnes sånne små flasker på polet.

Skrevet

Bacardi Razz med bringebærsmak er veldig godt sammen med sprite eller annen sitronbrus.

Men jeg tror ikke sprit er stedet å starte, da det er ganske sterkt og folk flest opplever en annen rus med sprit enn med øl//cider/vin.

Skrevet

Blandet du bare litt sprit sammens me brus eller saft smaker du ikke spriten :) Ellers smaker det ganske stramt og bittert, likt som det lukter. Synes sprit smaker stygt,og drikker det aldri rent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...