Gå til innhold

Noens utseende du er dødsnysgjerrig på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempenysgjerrig på hvordan Binta Ba, eller Binte Ba, alt ettersom, ser ut.

Så er jeg veldig nysgjerrig på utseende til Wonders. En gang skrev hun at hun hadde gått catwalkmodell, skulle gjerne sett større bilder av henne.

Dere, da?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke tenkt noe særlig over. :)

• Liker 1
Skrevet

En smule nysgjerrig på Katten og Aldrisur, jeg! :sjenert:

• Liker 5
Gjest Purelove
Skrevet

Er nysgjerrig på womenwomen! :fnise: Lurer virkelig på hvordan denne dama ser ut når "alle" går fra konene sine når de ser henne :sjokkert:

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Alle ville se katten, husker jeg, var ikke noe interessant for meg, ble for mye oppstyr rundt det. Husker han la ut en TEGNING noen hadde laget av ham, lol, dramaaaaa.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er nysgjerrig på womenwomen! :fnise: Lurer virkelig på hvordan denne dama ser ut når "alle" går fra konene sine når de ser henne :sjokkert:

Henne lurer jeg også på, må jo være smashing den dama?

Gjest Purelove
Skrevet

Henne lurer jeg også på, må jo være smashing den dama?

Det kan godt hende! Eller så kan hun være som hun britiske dama som tror at alle er sjalu på henne fordi hun er så "vakker" hva het hun igjen? Samantha Blick?

• Liker 8
Skrevet

Er litt nysgjerrig på hvordan Pet, Arabella, Sebastianen og Steinar40 egentlig ser ut :)

• Liker 3
Skrevet

Enkelte av brukerne har profilbilder som godt kunne vært bilder av dem selv, og da blir jeg nysgjerrig...f.eks Yme eller Tonje som jeg kom på nå i farta.

Og så lurer jeg på om Gorgonzola faktisk ligner på Viggo Mortensen :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Ah, glemte å nevne henne! Har lenge lurt på hvordan eieren av gullmusa ser ut... :fnise: Forhåpentligvis smashing, men hvem vet.. :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte av brukerne har profilbilder som godt kunne vært bilder av dem selv, og da blir jeg nysgjerrig...f.eks Yme eller Tonje som jeg kom på nå i farta.

Og så lurer jeg på om Gorgonzola faktisk ligner på Viggo Mortensen :fnise:

Yme, Nozmonster og Tonje har bilder av seg selv, de er så fine de folka der :)

Ooooog, jeg er dødsnysgjerrig på hvordan Arabella ser ut, har fulgt henne på forumet her i årevis. Den dama er så sinnsykt intelligent, har et råd mot alt, og ja.. Jeg bare er så nysgjerrig på hvordan hun ser ut :)

Steinar40 og! Han har bilde av Vesper Lynd og James Bond, tror jeg? Tenker i allefall på ham når jeg ser Daniel Craig :ler:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er litt nysgjerrig på hvordan Pet, Arabella, Sebastianen og Steinar40 egentlig ser ut :)

Enig med deg, så er jeg nysgjerrig på DEG Antlers!!

Du vet så mye rart, har alltid noe å si om noe, og spesielt det om rumpesvette som blir gnidd ned i sofa, husker du den diskusjonen? :ler:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Gang på gang beretter mannfolk at det ikke er utseende som tilrekkes dem. Da snakker vi om voksne menn. Utessende og andre ytre egenskaper er det mest damer som er opptatt av. Hvor mange ganger har vi ikke hørt om at konene er sååå skuffet over utseende til elskerinnen, fordi de betrakter henne som under normalen, ift til utseende (jeg har iallefall hørt den flere ganger). Jo fordi det er selvsikkerhet og trygghet som er en av de mest fremtredende trekk menn ser etter i en kvinne.

Endret av rachel who
  • Liker 1
Skrevet

Trodde Katten hadde lagt ut bilde en gang? Mulig jeg har tatt feil.

Ville sett Pet, NozMonster, Antlers :), womenwomen og Brutal_mann (men han er jo borte..

Sikkert flere også. Mange interessante mennesker her :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nozmonster har bilde av seg selv i profilen, og har lagt ut av seg selv og :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også nysgjerrig på utseendet til Antlers, jeg tror det kom frem i en tråd en gang at hun har ganske store pupper..

AnonymBruker
Skrevet

Please ikke flytt dnne til snikk-snakk, så lenge vi er greie og ikke ekle kn vi vel være anonyme......

• Liker 5
Skrevet

Nozmonster har bilde av seg selv i profilen, og har lagt ut av seg selv og :)

Ja, selvfølgelig har hun det.... Har ikke sett det andre.

Skrevet

Gang på gang beretter mannfolk at det ikke er utseende som tilrekkes dem. Da snakker vi om voksne menn. Utessende og andre ytre egenskaper er det mest damer som er opptatt av. Hvor mange ganger har vi ikke hørt om at konene er sååå skuffet over utseende til elskerinnen, fordi de betrakter henne som under normalen, ift til utseende (jeg har iallefall hørt den flere ganger). Jo fordi det er selvsikkerhet og trygghet som er en av de mest fremtredende trekk menn ser etter i en kvinne.

off topic. Bullshit.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også kjempenysgjerrig på womenwomen :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...