Aelwyn Skrevet 23. januar 2004 #1 Skrevet 23. januar 2004 Om du vil kjøpe eller selge må du heller bruke vår markedsplass. Det er ikke tillatt med kjøp og salg gjennom forumet. Hege, daglig leder.
14062003 Skrevet 23. januar 2004 #2 Skrevet 23. januar 2004 Jeg så på innlegget mer som et spørsmål om et er mulig å få kjøpt en brukt kjole i "såpass stor størrelse", jeg. Derfor svarte jeg også. Foreslår at Lurifaxa i så fall legger inn samme spørsmål, men med litt annen vridning, jeg...
Aelwyn Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2004 :o Så strenge de er.. Jeg beklager at det ble tolket på denne måten.. Jeg ville bare vite om det var noen av de kommende brudene som skulle selge sin kjole i str 44 etterhvert... Det var ikke meninga og gjøre noen overtramp... :oops: Det var ment som et generelt spm og ikke som et defenitivt kjøp/salg spm. :oops:(Det virker bare ikke som at det finnes så mange litt store bruder der ute liksom...)
Floda Skrevet 24. januar 2004 #4 Skrevet 24. januar 2004 44 er ikke spesielt stort. Har du sett tråden min om store bruder? Du kan jo legge ut en liknende generell forespørsel på markedsplassen også? Om det er noen som vurderer å selge sin kjole i den og den størrelsen osv? Jeg har vurdert det samme selv, men venter til sommeren er over, da jeg innbiller meg at utvalget blir større da.
Aelwyn Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2004 Hei Floda! :D Joda, har nok sett den.. Men når selvtilliten ikke er på topp føler man seg vel stor uansett, ikke sant? Skal legge inn på markedsplassen etter sommern jeg oxo, men ser jo så mange fiiiine på nett da.... *drømme* :D
Gjest MrsL Skrevet 24. januar 2004 #6 Skrevet 24. januar 2004 Vi finnes vi også altså, såkalte store bruder (str.44)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå