Gå til innhold

nettsted hvor man kan kjøpe parfyme billigere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja som tittelen sier, vet dere om noen steder man kan kjøpe parfyme billigere? et sted som er trygt ;) ikke ebay..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feelunique.

Skrevet

åh.. de hadde ikke de to parfymene jeg så etter :( søren heller! ser etter gucci og ed hardy

Skrevet

Cheapsmells.com?

Takk! fant ed hardy parymen der og den var mye billigere enn i butikkene og på taxfree. er det en sikker side å kjøpe fra? i henhold til om de er fake for eksempel :)

Skrevet

Jeg handler der titt og ofte og er kjempe fornøyd :)

Skrevet

Jeg handler der titt og ofte og er kjempe fornøyd :)

hærlig! da prøver jeg å kjøpe herifra!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Takk! fant ed hardy parymen der og den var mye billigere enn i butikkene og på taxfree. er det en sikker side å kjøpe fra? i henhold til om de er fake for eksempel :)

Yes! Helt trygt og rask levering ;)

AnonymBruker
Skrevet

Virkelig, dette virket for bra til å være sant?? Så sinnsykt mye billigere?? Kommer det mye i tillegg for frakt og sånn? Jeg har aldri bestilt noe fra internett før, så beklager hvis jeg stiller dumme spørsmål! :sjenert:

Men altså... Denne f.eks, det er jo bare helt vilt, er det ikke?

AnonymBruker
Skrevet

TIGI er ikke noe bra merke. Uansett, kjøp i GBP, ikke NOK.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For ditt hår er det kanskje ikke bra nei! Men det funker for mitt, og lukter himmelsk! Hvorfor syns du at det er dårlig?

Skrevet

blir det billigere å kjøpe i GBP?

Skrevet

Tar cheapsmells betalt for frakt? :)

Gjest Swarovski
Skrevet

Ja, det blir billigere å kjøpe i GBP, da cheapsmells (og de fleste andre nettbutikker) har dårligere vekslingskurser enn banken/paypal har.

Ja, cheapsmells tar betalt for frakt. Men de går etter vekt, og frakten er forholdsvis billig. (I hvert fall i forhold til bestillinger fra usa)

Hvis dere handler for over 200 kr så kommer det moms og tollbehandlingkrav fra tollvesenet/posten. Nå har cheapsmells begynt å betale tilbake denne utgiften. (Visstnok, jeg har ikke prøvd selv ennå, men venter på en pakke til uka ;) ). Husk å ta vare på kvitteringen dere får når dere betaler på postkontoret; scan eller ta bilde av kvitteringen, og send det i et vedlegg til cheapsmells. http://www.hildechristina.com/how-to-tilbakebetaling-av-tollmoms-fra-feel-unique

(Tror jeg har fått med det meste nå?)

Skrevet

Si gjerne ifra om ordningen fungerte.:)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg må bare legge til at jeg både har kjøpt parfyme og hudpleieprodukter derifra, og alt har kommet frem uskadet =) Det hadde heller ikke gått ut på dato eller noe.

Skrevet

Jeg må bare legge til at jeg både har kjøpt parfyme og hudpleieprodukter derifra, og alt har kommet frem uskadet =) Det hadde heller ikke gått ut på dato eller noe.

det høres jo bare helt supert ut!! tusen takk for at du anbefalte denne siden! :klemmer:

Gjest BabyBlue
Skrevet

det høres jo bare helt supert ut!! tusen takk for at du anbefalte denne siden! :klemmer:

Bare hyggelig :biggrin:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Litt om frakt og sånt kan du forresten lese om HER.

Bare husk å ikke la frakt + produktets verdi overskride 200 kroner, så er du trygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...