AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 - En som jobber på lageret på Rimi og trives med det - En med 13 cm pikk - En avholdsmann - En som ikke har lappen - En muslim - En som har vært utro - En som bruker briller - En som ikke liker å slikke - En som drar på eller ser fotballkamp hver helg - En som samler på frimerker
Bimbo Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Alle utenom muslimen (gjelder også om det hadde vært en annen religion)
challenger Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Det er ingen av disse som ville vært uaktuelle for meg bortsett fra en som er muslim.
Thought-Fox Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Jeg kunne datet alle, men jeg ville nok vært litt skeptisk til nr. 8 og nr. 9.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Alle bortsett fra den utro. Selv om jeg tror det er mulig å lære av sine feil.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 - En som jobber på lageret på Rimi og trives med det Skulle tro at bare golddiggers og statusjagere hatte et problem med dette= - En med 13 cm pikk Bedre med en liten og kjapp enn en stor og slapp? - En avholdsmann Litt kjedelig å ikke kunne dele en vinflaske? - En som ikke har lappen Upraktisk? - En muslim Så lenge han ikke tar troen sin seriøst går det vel greit? - En som har vært utro Fortid er fortid? - En som bruker briller Briller kan være sexy? - En som ikke liker å slikke Problem for mange? - En som drar på eller ser fotballkamp hver helg Vil nedprioritere kjæresten? Problem? - En som samler på frimerker Alle har sine hobbyer?
Vulpes Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 (endret) Alle, unntatt muslimen. Jeg er ateist og hadde nok ikke taklet å ha en religiøs kjæreste. Vi hadde hatt et veldig forskjellig syn på mange ting i livet, og jeg kan ikke se for meg at det hadde fungert i lengden. Det samme gjelder om han hadde vært kristen, jøde osv. Avholdsmannen kunne fungert så fremt han var glad i en god fest i ny og ne og ikke hadde problemer med å være med andre som drakk. At han likevel var med på sprell og moroheter, selv om han var edru. Endret 22. april 2012 av Tonje!
lys Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Veldig religiøse har jeg generelt litt problemer med. Ellers er det vel bare han som ikke liker å slikke som jeg ikke ville blitt interessert i. Ikke fordi jeg har noe behov for å motta oralsex (faktisk ikke!), men fordi jeg synes slikt sier noe om en person, at man kanskje ikke er villig til å ofre/gjøre så mye for andre ... egoistisk? Kanskje ...
makkapakka Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Jeg ville datet En som jobber på lageret på Rimi og trives med det, han har 13 cm lang pikk men liker ikke å slikke. Han er muslim og derfor avholdsmann, og utro som det passer han. Lappen har han ikke tatt ennå mest fordi han hadde dårlig syn og bruker briller. I helgene drar han på fotballkamp og hjemme samler han på frimerker.
Charlie. Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 Veldig religiøse har jeg generelt litt problemer med. Ellers er det vel bare han som ikke liker å slikke som jeg ikke ville blitt interessert i. Ikke fordi jeg har noe behov for å motta oralsex (faktisk ikke!), men fordi jeg synes slikt sier noe om en person, at man kanskje ikke er villig til å ofre/gjøre så mye for andre ... egoistisk? Kanskje ... Veldig eplekjekt av deg å si dette. Du har vel neppe hatt snuten mellom beina på ei med under middels god hygiene? Prøv det, så forstår du vegringen.
Gjest UngKalven Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 TS er: - En som jobber på lageret på Rimi og trives med det Og nå lurer han på hvor høyt han står i kurs i forhold til andre "grupper".
Vulpes Skrevet 22. april 2012 #14 Skrevet 22. april 2012 Veldig eplekjekt av deg å si dette. Du har vel neppe hatt snuten mellom beina på ei med under middels god hygiene? Prøv det, så forstår du vegringen. Dårlig hygiene er ekkelt uansett kjønn. Finnes mange gutter som heller ikke er flinke nok til å vaske seg, så jeg ser ikke helt hvorfor du automatisk går utifra at lys ikke har opplevd dette. Jeg er derimot uenig i at det er en dealbreaker. Finnes mange årsaker til hvorfor man ikke liker å gi oralsex utover egoisme.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #15 Skrevet 22. april 2012 Alle bortsett fra muslimen. Må ha en mann som tåler at det ligger koteletter i kjøleskapet.
Gjest UngKalven Skrevet 22. april 2012 #16 Skrevet 22. april 2012 Alle bortsett fra muslimen. Må ha en mann som tåler at det ligger koteletter i kjøleskapet. Lol, rasist.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #17 Skrevet 22. april 2012 Lol, rasist. Ja, det skal ikke mye til for å bli stemplet som rasist i disse dager 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå