Pludre Skrevet 23. januar 2004 #1 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei Endelig har jeg funnet en krem som hjelper på eksemet til min lille gutt på 6 mnd, har prøvd alt mulig, inkl. kortison !! Stakk derfor innom en helsekostbutikk og spurte hva jeg skulle gjøre, og fikk et råd som viste seg å være skikkelig bra. Jeg gir jo allerede gutten min Udos Choice, og huden hans er mye bedre, men nå fikk jeg til råd å lage meg en krem selv, ved å blande en helt nøytral fuktighetskrem, en fet en, med Udos Choice. Og jeg gikk hjem og blandet sammen Spenol og Udos Choice, og for å gi det hele en litt bedre duft, tok jeg 1 dråpe lavendelolje oppi. Og vet dere, gutten min er omtrent helt eksemfri nå !!! Det er helt utrolig !! Vil derfor dele dette rådet med dere, det er virkelig verdt å prøve. Og angående mengder, jeg tok en god klatt Spenol og så mye Udos choice som spenolen klarte å absorberer uten at det skiller seg. Og som sagt tidligere, 1 dråpe, IKKE MER, lavendelolje. Kremen må oppbevares i kjøleskap pga oljen, og skal smøres med så ofte man syns det trengs. Selv smører jeg gutten min morgen og kveld. Håper noen andre får nytte av dette rådet. Hilsen Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murron Skrevet 23. januar 2004 #2 Del Skrevet 23. januar 2004 Takk for at du delte et så viktig tips! Skal prøves. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå