AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 - bruker tights som bukse - viser hud - bruker seg i gjennomsiktig skjorte osv - bruker lipgloss - bruker (rød)lepestift osv osv
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Bra for deg da. problemet er at jeg ikke har kjæreste akkurat nå, så sommeren er "onanisesong" for meg :-( dvs at etter å ha vært i byen hvis det var varmt og fint vær den dagen så må jeg onanere når jeg kommer hjem, fordi jeg har sett så mange hotte jenter :-/ kan være litt frustrerende... men jeg får meg nok kjæreste en dag håper jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 den dagen jeg tar kontakt med en jente så er hun nok en jente som kler seg litt utfordrende. Men jeg har sett jenter som kler seg pent men ikke utfordrende, de er pene de også. :-)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 - bruker tights som bukse - viser hud - bruker seg i gjennomsiktig skjorte osv - bruker lipgloss - bruker (rød)lepestift osv osv ts her: rettelse: kler seg i gjennomsiktig skjorte. gjennomsiktig lipgloss(sånn uten farge)ser jeg desverre altfor skjelden. det var det jeg mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå