Binta Ba Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 (endret) Æh, jeg er lei nå. Kjøper meg ny tights hver mnd/annenhver fordi de blir slitt mellom lårene. Dvs; Får små hull ved sømmen.. Har prøvd å kjøpe en str større enn jeg bruker ( tenkte de ble for mye strekt ), og prøvd noen forskjellige, i hovedsak HM, Lindex, Cubus. Noen tips? Vil gjerne ha noen som holder lengere enn som så.. Edit: Er altså snakk om sorte, helt enkle tights til å bruke under kortkorte kjoler o.l. Endret 21. april 2012 av Binta Ba
elise00 Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Gina Tricot har noen som er litt tjukkere og som ikke blir så fort slitt. Thea tror jeg de heter hvis jeg husker rett.
Binta Ba Skrevet 21. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2012 Gina Tricot har noen som er litt tjukkere og som ikke blir så fort slitt. Thea tror jeg de heter hvis jeg husker rett. Gina sine tights passer meg ikke..jeg kan ikke fordra at de er for trange på mage/hofte, så jeg kjøpter ofte XL/46.
Binta Ba Skrevet 21. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2012 Pierre Robert sine =) Oooh? Selger ikke de bare strømpebukser? For undertøyet fra Pierre Robert er jeg veldig fornøyd med..
Gjest badeand1 Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 (endret) står tights på noen av bildene her så regner med det? http://www.pierrerobert.no/Produkter/Kvinner/Stroempebukser/(cat)/284 Meen når jeg tenker meg om så er det ikke ordentlig tights? Endret 21. april 2012 av Mortem
Binta Ba Skrevet 21. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2012 Korreksjon av meg selv: Hos pierre robert heter typen jeg tenker på LEGGING..sorry;) Jeg kaller det tights, hvertfall. http://www.pierrerobert.no/Produkter/Kvinner/Stroempebukser/Leggings2/(color)/1/(cat)/284 De har hvertfall en sort med shiny stoff, men skal ta en titt på butikkene rundt omkring, selv om største str kun er L..skader ikke å prøve:) Flere tips??
Binta Ba Skrevet 21. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2012 "Fjær&Bær"-linkene funker ikke? Nei, jeg la merke til det. Man må gå inn på hovedsida, så på kvinne, så på strømpebukse.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Leggings Her handler jeg mine leggings blant annet og er fornøyd!
Binta Ba Skrevet 22. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2012 Leggings Her handler jeg mine leggings blant annet og er fornøyd! Bruker de de ofte? Og hvor lang tid tar det før den blir slitt?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 Disse har jegen del av, de holder seg kjempe godt i både vask og i bruk, god høyde på livet erdetogså, sklir ikke ned selvpm man ikke gårmange str opp i str.
Binta Ba Skrevet 22. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 22. april 2012 Disse har jegen del av, de holder seg kjempe godt i både vask og i bruk, god høyde på livet erdetogså, sklir ikke ned selvpm man ikke gårmange str opp i str. Kjente at jeg småforelska meg i de med batikkmønster.. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå