AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Jeg slengte meg på et abonnementstilbud fra BONYTT hvor jeg skulle få med to små skåler fra Wik & Walsøe i velkomstgave. Bladet med regning (som jeg mener er høyere en tilbudet egentlig var, men regner med det kanskje kan være fraktkostnader) kom for en stund siden, men velkomstgaven har jeg ikke sett noe til. Det sto heller ingenting om dette i brevet/regningen. Har jeg blitt lurt eller hvordan fungerer dette? Noen som har erfaring eller vet?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Jeg finner heller ikke igjen dette aktuelle tilbudet noe sted så jeg føler ikke jeg har helt oversikten her..? Hilsen TS
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Ofte kommer ikke slike gaver før noen uker etter at regningen er betalt. Ta kontakt med de som gir ut bladet dersom den ikke kommer. 1
FoxyFish Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Det pleier ikke å komme velkomstgave før første regning er registrert betalt. Frakten blir vel også lagt på, så det er nok derfor summen er høyere enn du husket. 1
Glitnir Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Som de andre sier tar dette gjerne en stund - ofte mer enn en måned ETTER at regningen er betalt.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Tusen takk for svar. Da er vel det oppklart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå