Gå til innhold

Hjelp meg å tilpasse/style dette antrekk!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo jenter!

For en stund siden kjøpte jeg denne saken her: http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/4-/20445387/Firetrap-Women-Printed-Longline-Vest/Product.html?searchstring=&searchtype=allproducts&searchsource=2&searchfilters=ae212{648101}%2bc{470}%2b&cpage=6&urlrefer=search

Det er en slags topp, tunika, kjole eller hvordan en velger å se på det. Går meg ned til midt på låret, men jeg føler ikke for å gå med bare ben under den egentlig, blir litt gjennomsiktig og bittelitt for kort da den sklir opp litt. For kort for MEG altså, for andre kanskje ikke :)

Lurer på en fin tights eller noe, har sett noen tynne som strømper, med fint mønster oppover bena, og sorte høye hæler, men det blir liksom så.. SORT..!

Har dere moteløver noe forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen moteløve, men MÅ du ha sorte strømper/strømpebukser/leggings/whatever da? Hva med noe i farger så spriter det litt opp og så heler til?:)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg må ikke ha NOE sort jeg, jeg er bare.. motedøv, er det et ord? uansett, jeg er blind på moter og alt, så jeg er åpen for ALLE tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kjolen i seg selv var motedøv, men heldigvis er jo smaken forskjellig :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en kjole, tror jeg, men uansett så synes jo jeg den var fin da.. :sjenert:

Og den ser veldig bra ut på meg.

Gjest Swarovski
Skrevet (endret)

Jeg ville muligens hatt en grå (samme nyanse som på toppen) tykk strømpebukse/tights. Men uten dekor. Synes trykket er nok.

Men så er jeg ganske "kjedelig" av meg. Og det er mulig det blir for kjedelig når du ser det på. (Er ikke alt en ser for seg, som funker i virkeligheten ;) )

Edit: Og så ville jeg nok hatt en jakke av noe slag. Men det er vel fordi jeg ikke takler den slags "utringning" bak.

Og fordi jeg liker at det er forholdsvis likt med hud øverst og nederst. Altså når det er lite på toppen, ville jeg hatt hudfarge helt på bunn også.

Endret av Swarovski
Skrevet

Muligens en hvit tynn kort jakke, eller grå samme som mønsteret.

Sølv og svart armbånd

En grå enkel stømpebukse.

Pumps

• Liker 1
Skrevet

Mønstrede strømpebukser kan bli litt i overkant.

Men hvis du ikke vil ha svart, syntes jeg jeanstights kunne passet.

AnonymBruker
Skrevet

For meg var den harry - og derfor får jeg lyst til å tone ned harry-faktoren.

Altså; ikke følg opp med skinnende tights.

Jeg ser for meg støvletter/skoletter med moderat høye høæler(ikke superhøye) - en enkelt kort jakke i sort eller grått(jeans kunne kanskje også gått) - og generelt bare tone litt ned, siden det er et veldig mønster foran.

Men; om du digger harry-stilen og står for det så må du jo selvsagt kjøre på med glinsende tights, høye høler, etc.

Det er jo du som skal føle deg vel i den :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke den er harry :)

Og glinsende tights vil jeg ikke ha, heller ikke superhøye hæler, kanskje en 6-7cm støvletter eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en kjole, tror jeg, men uansett så synes jo jeg den var fin da.. :sjenert:

Og den ser veldig bra ut på meg.

Og det er det viktigste :)

Hilsen hun som sa at den var motedøv (fikk litt dårlig samvittighet her)

Jeg ville gått for en litt stor, halvlang ullgenserjakke og cowboy boots! Liten skulderveske på skrå. Medium størrelse kors smykke som går ikke lenger ned på brystet, og bustete hestehale :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...