Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke erfaringer har dere med betakaroten?

Er det slik at man blir fortere brun, får en dypere brunfarge og at fargen holder lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker betakaroten fra biolife, det er den beste jeg har prøvd. Har prøvd den fra betakaroten.no(den som flere bloggere reklamerer for), men de synes jeg ikke gjorde noe som helst. Men de jeg bruker nå har hjulpet veldig på soleksem som jeg lett kunne få på armene før om sommeren, får ikke det nå lenger. Nå har jeg en hudtype som blir veldig lett brun så dette med å få farge kan jeg ikke uttale meg særlig mye om.

Skrevet

Jeg anbefaler heller Imedeen. den er veldig veldig bra! du får den i de fleste parfymerier vil jeg tro også. koster litt mer enn betakaroten, men er verdt det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det hjalp litt, men jeg blir aldri i nærheten av brun.

Jeg fikk derimot farge(til meg å være), og det satt lengre ja.

Unngikk også soleksem på leggene for første gang, så jeg skal bruke det i sommer også.

Skrevet

Bruker betakaroten fra biolife, det er den beste jeg har prøvd.

Åh, så bra! Kjøpte nemlig den i går, så da håper jeg blir et bra resultat hos meg også :)

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke det nettopp noe forskning som sa at betakarotentilskudd øker faren for kreft? Vet jo at de skriver det om det meste her i verden, men betakaroten er jo ikke nødvendig.

Skrevet

Det er ikke påvist at betakraoten øker fare for å få kreft. Jeg husker jeg leste et sted at det inngikk i en miks med vitaminer og gud vet hva for å forebygge kreft, og at det heller ikke kan påvises at det virker forebyggende.

Det virker veldig bra for å unngå soleksem, så jeg tar det om sommeren. Blir ikke brun verken med eller uten, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...