AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Hvordan takle at man aldri kan få mannen man elsker?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Fikk avslag idag, så det er ganske ferskt.. Men det føles helt fullstendig jævlig.. Har elsket ham siden jeg var tenåring, og er nå 29. Vi er tidligere kjærester. Grunnen til av avslaget kom idag og ikke før, er vel fordi vi alltid har trodd at vi skulle finne tilbake til hverandre, men nå er altså den troen over.. Sånn det føles idag, så tror jeg at hele livet er ødelagt og at jeg aldri kan bli den samme igjen... Huff, jeg aner ikke hva jeg kan gjøre....
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Det er noe dritt når drømmen brister, ja. Men man får se det som at man akkurat har passert et veikryss og at veien videre nå går til høyre eller venstre istedet for rett fram. Veien går uansett ikke tilbake igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Ja, jeg skjønner hva du mener Steinar, skulle bare ønske jeg junne ta det på den måten.. Det som også bekymrer meg er om jeg noensinne kommer til å føle det samme for en annen mann. Slik jeg ser det, etter så mange år, så er det helt umulig. Og det gjør meg uendelig trist..
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Ja, jeg skjønner hva du mener Steinar, skulle bare ønske jeg junne ta det på den måten.. Det som også bekymrer meg er om jeg noensinne kommer til å føle det samme for en annen mann. Slik jeg ser det, etter så mange år, så er det helt umulig. Og det gjør meg uendelig trist.. Jeg har opplevd ulykkelig forelskelse og kjærlighet, og jeg kan derfor si at det går over med tiden. Det kan riktignok ta lang tid, men det går altså over etterhvert. Og da er det ingen hinder for at man kan føle like mye igjen for en annen. Selv om det altså kan ta tid.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Hvor lang tid er lang tid? Selvfølgelig, dette er vel ganske generelt. Men om det tar like lang tid å komme over ham som jeg har elsket ham, så er jeg da 45 år når jeg er klar for å finne kjærligheten igjen. Det er grusomt å tenke på......
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 Hvor lang tid er lang tid? Selvfølgelig, dette er vel ganske generelt. Men om det tar like lang tid å komme over ham som jeg har elsket ham, så er jeg da 45 år når jeg er klar for å finne kjærligheten igjen. Det er grusomt å tenke på...... Alle folk er forskjellige og reagerer ulikt. Det kommer også helt an på hva som skjer i livet ditt fremover. Treffer du en annen bra fyr så kan det gå fort. Og har du mye annet å være opptatt av så glemmer du fortere. Så mye er faktisk opp til deg selv.
MaiTai Skrevet 21. april 2012 #9 Skrevet 21. april 2012 Det som er med kjærlighetssorg er at man blir så ulykkelig at der og da føler at man nesten ikke orker å leve videre. Og den andre tingen er at det helt sikkert kommer til å gå over. Tro meg, det vil det. Du kommer deg igjennom dette 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Ts her igjen. Jeg setter pris på at dere prøver å oppmuntre meg Det er bare så fryktleig vodt akkurat nå, og som Steinar sa, jeg må prøve å fylle dagene fremover med mer enn jeg vanligvis gjør. Jeg klarer bare ikke å se fremover nok til at det ordner seg Noen med andre tips?
MaiTai Skrevet 21. april 2012 #11 Skrevet 21. april 2012 Trening er effektivt mot kjærlighetssorg. Må bare gå over dørstokkmila og komme seg ut, enten i den frie natur eller treningssenter. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #12 Skrevet 21. april 2012 Ja.. Jo.. Er bare så trist nå at jeg ikke tror trening er noe som frister.... Kan hvertfall ikke sekjærlighetsfilmer på en stund
Reaper Skrevet 21. april 2012 #13 Skrevet 21. april 2012 Finne en du kan få. Åh gud, de der iskalde svarene dine. Men det er jo sant da...
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #14 Skrevet 22. april 2012 Fordelen nå er jo at du har fått et endelig avslag, da er det antagelig lettere å sette strek og komme seg videre til neste epoke i livet. Det kan ta tid, men det er også viktig at du aksepterer det faktum at det ikke er mer å bruke energi på. Kanskje det er lurt å se på deg selv nå, hvem du er uten å skulle "finne tilbake til" en mann du kanskje ikke har passet sammen med på mange år Jeg syntes i hvert fall det var godt å frigjøre meg fra eksen etter å ha gått i skyggen av hverandre i flere år som kjærester - plutselig ser jeg tydeligere hva JEG synes er viktig og hva jeg egentlig ser etter i en mann. Og at eksen, selv om han er en super fyr på enkelte områder, ikke er den som kan gi meg det jeg vil ha i et forhold (nå mener jeg ikke at en bare skal se på hva en kan "få", det viktigste med kjærlighet er å kunne gi og akseptere, men det er jo et samspill uansett, hvis det skal være verdt det ) 1
Steinar40 Skrevet 22. april 2012 #15 Skrevet 22. april 2012 Åh gud, de der iskalde svarene dine. Men det er jo sant da... Hvis man ikke ønsker å være alene resten av livet så er ingenting mer sant. Det nytter ikke å gråte over spilt melk.
Gjest Elissima Skrevet 22. april 2012 #16 Skrevet 22. april 2012 Det er vondt men du har hvertfall fått beskjed at det ikke blir noe. Trøst deg med det. Tenk på alle de som bare blir dumpet ved at de blir ignorert, tro meg, det er ille. Nå kan du pleie deg selv, være 100% egoistisk. Tren, unn deg litt luxury, ta en massasje eller kjøpe deg noen kule klær. Stand up-show er ganske genialt, da har du noe å le av. Håper du har gode venner du kan være sammen med. Og det går over, tar bare litt tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå