Snuppelupp ! Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Venter en liten jente og er litt usikker ang. navn. Storebror heter Theo Sebastian. Lillesøster trenger ikke å ha to navn. Jeg liker litt sukkersøte og klassiske navn
Kakaoen Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Jeg har lyst til å kalle ungen Matilda. Hvis det blir ei jente da
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Leah Madeleine/ Leah Sophie Emma Nicoline Nora Alexandra Lykke til med navnevalg :-)
nietslaak Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Trenger litt hjelp jeg også. Jentenavn er greit, det blir Ada Kristine etter min mormor. Men om det blir en gutt vil jeg at han skal oppkalles etter bestefedrene mine, lurer på Christian Andre, Christian Andreas, Chris Andre, Chris Andreas. Hvilket skal jeg velge?
Kakaoen Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Trenger litt hjelp jeg også. Jentenavn er greit, det blir Ada Kristine etter min mormor. Men om det blir en gutt vil jeg at han skal oppkalles etter bestefedrene mine, lurer på Christian Andre, Christian Andreas, Chris Andre, Chris Andreas. Hvilket skal jeg velge? Christian Andre... Liker og Chris Andre. Men han høres også litt ut som en ramp :gjeiper: Syns de andre blir for lange. Stor sjans for at han bare kommer til å kalle seg Christian eller Chris
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 Leah Sofie Emma Sofie Iben Rebekka Maja Sofie Ylva Sofie Anna Linnea
mamma_mia Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Noen forslag: Isabella Madeleine Rebekka Viktoria Christina/Kristina Susanna/e Caroline/Karoline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå