Gå til innhold

Utemøbler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg lurer litt på hva slags utemøbler (bord, stoler, sofa) eg bør kjøpe når tingene må oppbevares utendørs (under presenning på vinterstid) året rundt? Har ikkje plass til å ta det inn, men har virkelig lyst på noe billig, som er fint og behagelig å sitte i (mao. ikkje noe i stygg kvit plast og eg vil egentlig ikkje ha bord med glassplate).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eg lurer litt på hva slags utemøbler (bord, stoler, sofa) eg bør kjøpe når tingene må oppbevares utendørs (under presenning på vinterstid) året rundt? Har ikkje plass til å ta det inn, men har virkelig lyst på noe billig, som er fint og behagelig å sitte i (mao. ikkje noe i stygg kvit plast og eg vil egentlig ikkje ha bord med glassplate).

Plastmøbler er billige, men ikke så veldig fine. Rotting er dyrere, men du slipper vedlikehold slik som med tremøbler. Rotting kan godt stå ute hele året.

Er du på ett budsjett må du nesten velge mellom rimelige tremøbler som må vedlikeholdes, eller plast som ikke trenger vedlikehold (utenom litt grønskevasking dann og vann) men som ser noe mindre pene ut.

Brukte rottingmøbler kunne kanskje være ett kompromiss?

Titt litt på jysk, de har noenlunde levelige priser.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Anbefaler rotting. Skeidar har en gruppe nå til ca 9000, kjempefin sofa med bord, fine puter og deilig å sitte i. Har den selv. Tok den inn fordi jeg kunne (stabla den inn i boden), men naboen har hatt sin ute hele vintern. Ikke noe problem. Putene må inn, men sofaen kan fint stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...