Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på boligjakt, vil kjøpe. I mange annonser står det 'kontakt megler', og så et telefonnummer. Betyr dette at man MÅ ringe megler og si fra at man kommer på visning? Hva skal man egentlig si?

Jeg er en av dem som har telefonskrekk, har sett at det er flere av oss her på forumet. Det er greit å prate med folk ansikt til ansikt, men ikke å snakke med ukjente på telefon. Da føler jeg at jeg ikke får med meg hele samtalen, og vet ikke hva jeg skal si.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som oftest så står det visning en spesiell dag og klokkeslett. Da er det bare å møte opp. Ønsker du å se en leilighet utenfor dette så må du ta kontakt med megler.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på boligjakt, vil kjøpe. I mange annonser står det 'kontakt megler', og så et telefonnummer. Betyr dette at man MÅ ringe megler og si fra at man kommer på visning? Hva skal man egentlig si?

Nei, du trenger ikke si fra. Står det tidspunkt for visning er det bare å møte opp. Hvis ikke må du kontakte megler og avtale visning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du trenger ikke si fra. Står det tidspunkt for visning er det bare å møte opp. Hvis ikke må du kontakte megler og avtale visning.

Ups, så ikke at noen allerede hadde svart det. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, hilsen Ts. :)

Gjest Spinell
Skrevet

"kontakt megler" er satt opp for at folk skal kunne få svar på eventuelle spørsmål de kan ha, eller for å avtale en privat visning som nevnt over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...