AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Jeg er i filmmodus i dag, og vil se en jentefilm/fjortisfilm/romantisk komedie Men jeg føler at jeg har sett alt! Kanskje dere vet om noen filmer det er stor sjanse for at jeg ikke har sett?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Spring Breakdown? Den er både søt og morsom. Skikkelig feelgoodfilm for jenter
Bonito Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 http://www.imdb.com/title/tt0433400/ Just Friends
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 http://www.imdb.com/title/tt0433400/ Just Friends Den har jeg sett
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Spring Breakdown? Den er både søt og morsom. Skikkelig feelgoodfilm for jenter Den har jeg ikke sett! Skal sjekke den ut
Bonito Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Den har jeg sett Til vanlig er jeg ikke stor fan av romantiske komedier. Men den syntes jeg er kjempesøt. Har litt sansen for han der.
Midnanne Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Hehe er i det humøret selv, så henger meg på! Har noen forslag også: -Crazy, stupid, love (Kjempe morsom, og bonus at kjekkasen Ryan Gosling spiller i den ) -friends with benefits - My best friend's girl -Life as we know it - The notebook (trist, men fin <3 ) Om du går på www.imdb.com kan du se trailere Jeg pleier også å gå inn på skuespillere jeg liker der, for å se om de har spilt i en ny film eller no Kos deg med film kveld hehe
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 Hehe er i det humøret selv, så henger meg på! Har noen forslag også: -Crazy, stupid, love (Kjempe morsom, og bonus at kjekkasen Ryan Gosling spiller i den ) -friends with benefits - My best friend's girl -Life as we know it - The notebook (trist, men fin <3 ) Om du går på www.imdb.com kan du se trailere Jeg pleier også å gå inn på skuespillere jeg liker der, for å se om de har spilt i en ny film eller no Kos deg med film kveld hehe Sett alle disse
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #14 Skrevet 21. april 2012 A walk to remember Spis elsk lev En shopoholikers bekjennelser The delvil wears prada Bruder i krig 50 first dates Hjem kjære hjem Just like heaven Dirty dansing 1 og 2 Den blå lagune A cinderella story Raise Your Voice Twiligth PS: i love you Knocked up My super ex girlfriend The lake house Mamma mia Save the last dance 27 dresses Just friends The prince and me (det var de jeg kom på i farten..)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #15 Skrevet 21. april 2012 Sett alle (unntatt the swan. Men skjønner at den er gammel? liker egentlig bare nyere filmer) Takk for alle forslag Kom gjerne med flere, hvis dere kommer på noen!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #17 Skrevet 21. april 2012 It's a boy girl thing? http://www.imdb.com/title/tt0482527/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå