Gå til innhold

Nå er det meg som trenger råd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en gutt - vi møttes på en fest for 2++ år siden. Hadde ganske god kjemi, han ville bli med meg hjem, jeg ville ikke fordi jeg var for sjenert. Vi holdt kontakten på facebook ganske lenge, pratet om alt mellom himmel og jord. Han sendte meg sms når han var på byen og lurte på om jeg også var ute. Det skjedde aldri noe mer enn at vi rotet en gang. Jeg var mye bortreist.

Så drog han på utvekslig 1/2 år.

For litt over et halvt år siden møttes vi ute, rotet denne gangen også. Han ville ha meg med på nach, men jeg måtte rekke et fly neste dag. Han fikk nr mitt, men brukte det aldri.

Utenom denne kontakten har vi møttes tilfeldig på gata 3-4 ganger i løpet av disse to årene. Han stopper alltid opp og lurer på hvordan jeg har det og sånn. Er alltid superhyggelig!

Plutselig denne uken har han tatt kontakt igjen, lurer på hvordan jeg har det, hva jeg gjør for tiden, planer for fremtiden osv. Vi pratet ganske mye. Lurte på om jeg skulle ut i helgen.

Vi har alltid hatt en veldig god tone. Han tar mye initiativ, smiler, er verdens hyggeligste og gir meg komplimenter :)

Men det er så rart at han plutselig tar kontakt igjen. Og jeg er sikker på han vil møtes ute på byen. Hva gjør jeg? Gidder vikelig en gutt å prøve seg på en jente han ikke har fått napp hos i over to år? Kan det være at det ikke skjer så mye i livet hans akkurat nå og at han kjeder seg? Eller er det mulig at han virkelig er interessert?

Jeg må inrømme at jeg synes han er ganske kjekk, så jeg vet ikke om jeg tenker realistisk her :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette finner du ikke svaret på før du har gitt ham en sjans.

Skrevet

Han er nok interessert i deg fra før av men ble bare ikke slik før.. han har nok ingen andre i sikte og hvis dere har da mulighet nå så hvorfor ikke ?

Men om han vil ha bare sex og du vil ha forhold ( som oftest er ) så må nok dere snakke om det.

spillereglene burde være klare for å unngå forvirring og irritasjon senere.

Du kan jo takke ja til å bli med ut i helga men husk på å avklare hva han vil med det før dere evt hopper i høyen :)

Skrevet

Du kan jo takke ja til å bli med ut i helga men husk på å avklare hva han vil med det før dere evt hopper i høyen :)

Og hva hindrer han i å juge om dette?

Skrevet

Han er nok interessert i deg fra før av men ble bare ikke slik før.. han har nok ingen andre i sikte og hvis dere har da mulighet nå så hvorfor ikke ?

Men om han vil ha bare sex og du vil ha forhold ( som oftest er ) så må nok dere snakke om det.

spillereglene burde være klare for å unngå forvirring og irritasjon senere.

Personlig hadde jeg blitt vettskremt og revurdert hele greia om en date skulle begynne å "avklare hva jeg vil" allerede før første daten.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig hadde jeg blitt vettskremt og revurdert hele greia om en date skulle begynne å "avklare hva jeg vil" allerede før første daten.

Men det er ingen date :(

Han lurte på om jeg skulle ut på byen med mine venner... inbiller meg han tar kontakt på byen.

- TS

Skrevet

Men det er ingen date :(

Han lurte på om jeg skulle ut på byen med mine venner... inbiller meg han tar kontakt på byen.

- TS

Rote i fylla er sjelden noe sjakktrekk.

Så det kan du jo ha i bakhodet ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Rote i fylla er sjelden noe sjakktrekk.

Så det kan du jo ha i bakhodet ihvertfall.

Jaa, I know :P

Håper jeg greier å holde hodet kaldt i kveld da! Men tror det blir vanskelig... jeg når maxpuls på 1/2 sekund når han stopper opp og smiler til meg. Jada..litt betatt! Sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...