Gjest Ny her inne . Skrevet 23. januar 2004 #1 Skrevet 23. januar 2004 Hei , Er det noen fosterforeldre som er brukere av disse sidene???
frosken Skrevet 29. januar 2004 #2 Skrevet 29. januar 2004 Ikke fosterforelder, men har en fostersøster. Var det noe spesielt du lurte på kan jeg alltids spørre mine foreldre.
Raija_ Skrevet 29. januar 2004 #3 Skrevet 29. januar 2004 Heisann Frosken! Jeg har ei jente på 15 i forsterket fosterhjem(Familiehjem). Og stortrives med det!!! Det er skikkelig kjekt å hjelpe andre på denne måten!! Hilsen Raija!! :D
Saga Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Heisann Frosken! Jeg har ei jente på 15 i forsterket fosterhjem(Familiehjem). Og stortrives med det!!! Det er skikkelig kjekt å hjelpe andre på denne måten!! Hilsen Raija!! :D Altså, din datter i et annet hjem? Jeg har en fosterbror og fostersøster, så jeg innbiller meg at jeg vet litt, jeg og.
Raija_ Skrevet 23. februar 2004 #5 Skrevet 23. februar 2004 Unskyld det dårlige innlegget... Det er jeg som er fostermor,og har ei herlig fosterjente på 15 år hjemme hos meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå