Aelwyn Skrevet 23. januar 2004 #1 Skrevet 23. januar 2004 Enda en tråd om det.... Altså, mitt problem er magen min... Etter to keisersnitt og lite trning ser man jo ut som... Jaja.. Nok om det.. Av en eller annen grunn inbiller jeg meg at jeg må kjole med korsett liv (Den er grei nok..) Eller med sånn drapering over magen... Slik som på denne: http://www.maggiesottero.com/collections/d...?album=2&pos=37 Jeg vil jo gjerne ha snøreliv for å kalle det for det, men den draperinga er jeg ingen stor fan av... Jeg kan jo evt ta bilde av meg selv en dag og legge inn her, så får dere jo se selv.. Og til slutt, hel, eller todelt slik som denne: http://www.maggiesottero.com/collections/d...?album=2&pos=32
Arwen Skrevet 23. januar 2004 #2 Skrevet 23. januar 2004 http://www.maggiesottero.com/collections/a.../symona-350.jpg http://www.maggiesottero.com/collections/a...ics/VOGUE_L.jpg her virker linkene :D Jeg synes du skal dra å prøve jeg, så ser du hva du synes selv. Maggie kjolene er geniale pga korsettlivene. Eneste er at hun på kjolesalongen jeg var og prøvde på sa at jeg var heldig som var så smal i livet, for da kunne jeg ha drapering. Aner ikke om det var smisk eller ikke men...
Aelwyn Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2004 :-? Dum jeg... Tari, hjeeeelp! Fåkke til de link greiene... :oops:
Tari Skrevet 23. januar 2004 #4 Skrevet 23. januar 2004 Enda en tråd om det.... Altså, mitt problem er magen min... Etter to keisersnitt og lite trning ser man jo ut som... Jaja.. Nok om det.. Av en eller annen grunn inbiller jeg meg at jeg må kjole med korsett liv (Den er grei nok..) Eller med sånn drapering over magen... Slik som på denne: "http://www.maggiesottero.com/collections/displayimage.php?album=2&pos=37"Maggie: Jeg vil jo gjerne ha snøreliv for å kalle det for det, men den draperinga er jeg ingen stor fan av... Jeg kan jo evt ta bilde av meg selv en dag og legge inn her, så får dere jo se selv.. Og til slutt, hel, eller todelt slik som denne: "http://www.maggiesottero.com/collections/displayimage.php?album=2&pos=32"Maggie2 Kjole nummer 1 tror jeg ikke blir særlig heldig pga. draperingen - har selv prøvd det og det ser fint ut forfra, men ikke fra siden.. Personlig syns jeg hele kjoler er penest om man er litt stor og i tillegg ikke så høy. Om man har todelt virker man ofte lavere.. Men, det er en drøss med kjoler som det er snøreliv på. Linkene virker ikke forresten, du må ha = tegn, ikke gåsetegn og teksten må inni klammene :D
Aelwyn Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2004 Inni hvilke klammer? (Iq er en fin bil...) :oops:
Arwen Skrevet 23. januar 2004 #6 Skrevet 23. januar 2004 Man trenger ikke klammer i det hele tatt, bare legg linken i innlegget så ordner det seg automatisk :D
Gjest Tex Skrevet 23. januar 2004 #7 Skrevet 23. januar 2004 Man kan gjøre mye med skikkelig undertøy da.....
Tari Skrevet 23. januar 2004 #8 Skrevet 23. januar 2004 Man trenger ikke klammer i det hele tatt' date=' bare legg linken i innlegget så ordner det seg automatisk :D[/quote'] Jeg har forklart det på et annet innlegg hvordan man skal gjøre det om man ikke vil ha de lange linkene...Men det fungerer greit nå også :D
Aelwyn Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2004 Tips til undertøy da Tex? Har hold inn strømpebukse da... Føler meg skikkelig snæxsi i den siden ejg knapt får puste, he he..
Tari Skrevet 23. januar 2004 #10 Skrevet 23. januar 2004 :-? Dum jeg... Tari' date=' hjeeeelp! Fåkke til de link greiene... :oops:[/quote'] Blås i klammer og sånt, og bare lim linken inn. Det fungerer det også, vi klarer fint å lese innlegg med lange linker :D
April Skrevet 23. januar 2004 #11 Skrevet 23. januar 2004 Vogue fra Maggie Sottero er rå flott!!! Jeg prøvde en kjole i går med korsettliv, men jeg kledde ikke det så godt for fokuset ble rundt hoftene! Det jeg fikk beskjed om var å fokusere mot brystet og det fungerte perfekt for meg! Men jeg måtte ha høye sko, så jeg tror jeg ender med en kjole som har denne fasongen! Men det lønner seg helt klart og prøve litt forskjellig, da finner man fort ut hva som er riktig og ikke!
Gjest Tex Skrevet 23. januar 2004 #12 Skrevet 23. januar 2004 Titt på nummer tre her for eksempel... Jeg har kjøpt meg et slik, og det sitter kjempeflott!! De som har god hukommelse husker kanskje at det ikke passet under kjolen min, men det har bare med kjolen å gjøre, ikke korsettet. Bunaden min sitter for eksempel perfekt! :D
Tari Skrevet 23. januar 2004 #13 Skrevet 23. januar 2004 Titt på nummer tre her for eksempel... Jeg har kjøpt meg et slik, og det sitter kjempeflott!! De som har god hukommelse husker kanskje at det ikke passet under kjolen min, men det har bare med kjolen å gjøre, ikke korsettet. Bunaden min sitter for eksempel perfekt! :D Det er akkurat et sånt jeg skal ha....bare i litt større størrelse da.. :blunke:
Aelwyn Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #14 Skrevet 23. januar 2004 :D Tusen takk Tex! Da skal et stk slikt bestilles før bryllupet! :D
Gjest Tex Skrevet 23. januar 2004 #15 Skrevet 23. januar 2004 Til opplysning bare, ikke bestill L med mindre du er minst str 44. De er store i str og jeg måtte bytte til en mindre, for det ble for stort.
Tari Skrevet 23. januar 2004 #16 Skrevet 23. januar 2004 Til opplysning bare' date=' ikke bestill L med mindre du er minst str 44. De er store i str og jeg måtte bytte til en mindre, for det ble for stort.[/quote'] Oops, da kanskje mitt ikke passer da..jeg har bestilt str. 46 (men i annen butikk)..Men, det passet jo med målene...får håpe på det beste..
Aelwyn Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #17 Skrevet 23. januar 2004 Takk for tipset Tex.. Er 160 høy og foreløbig 75kg... Så bruker nok 44 nå jeg ja... Mitt største problem er den hengemagen, men er jo lov å håpe den blir noe mindre før bryllupet. :blunke:
Gjest Tex Skrevet 23. januar 2004 #18 Skrevet 23. januar 2004 En hengemage blir lett borte i dette korsettet ihvertfall! Det beste med det er at det har snøring bak, slik at det lett kan tilpasses alle..... :blunke: Dessuten har det hekter foran, slik at når det er tilpasset deg kan du lett tat det av og på selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå