AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Hei! Jeg prøvde brudekjolen min denne uken og i de 15 minuttene jeg hadde den på så fikk jeg veldig vondt i ryggen. Med en gang den ble tatt av så gikk det over. Er det flere enn meg som har det slik? Blir det bedre når kjolen har vært på lengre?
Amens Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Det har jeg aldri hørt om før... Hva slags smerter var det? Kan det komme av at du endrer litt positur og dermed overbelaster noen ryggmuskler?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Nei, men jeg har ikke tykt korsett i kjolen... Høres ut som det er for stramt i korsettet?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Jeg har veldig svai rygg. Det var sånne smerter som når man har stått på jobb i mange timer og er sliten i ryggen. Jeg kan ikke ha knytingen slakkere, da ser kjolen for stor ut.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Vondt i ryggen av brudekjolen??! Du får vel ikke vondt i hodet av ståpikk også håper jeg??! :-P Good luck with the marriage! 1
Amens Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Da høres det nesten ut som at det noen muskler som blir litt overbelastet. Du kan jo prøve å trene ryggen litt og passe på at du sitter mye på en måte som er snill med ryggen din. Ryggplager skal man ha stor respekt for. Jeg gikk og hadde store smerter i tenårene. Alle trodde det var voksesmerter, men det viste seg å være en dårlig seng.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Fokuser på å trene mage og rygg frem mot bryllupet så kan det godt tenkes smertene gir seg
Skjønningen Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 Jeg regner nesten med at du har bestilt en kjole over nettet siden du prøvde den på, den er vond, og du allikevel har kjolen. En ville vel ikke kjøpt en vond kjole dersom man hadde prøvd den på i forkant. Jeg tror ikke du burde ha korsettrygg på kjolen din i det hele tatt, dersom det påfører deg smerte. Jeg har også svai rygg og jeg synes det er helt utholdelig å gå med korsettrygg. Det kjennes ut som om hele ryggen presses fremover og jeg går stadig og strekker på meg for å avbelaste. Dersom du har kjøpt en rimlig kjole over nett så vil jeg anbefale deg å kjøpe en ny en i reserve. Hvis kjolen som er vond er drømmekjolen så kan du f.eks. bruke denne i kirken og så bytte til den andre kjolen senere på kvelden under festen. Du bør i alle fall ikke gå med en vond kjole under hele bryllupet slik at dette ødelegger den store dagen din. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Hei! Jeg prøvde brudekjolen min denne uken og i de 15 minuttene jeg hadde den på så fikk jeg veldig vondt i ryggen. Med en gang den ble tatt av så gikk det over. Er det flere enn meg som har det slik? Blir det bedre når kjolen har vært på lengre? Kan love den én ting: Det blir verre jo lengre du har kjolen på. Det er ryggsøylen din som tvinges til å ha feil posisjon, fordi denne kjolen ikke passer til din kropp. Det er som å tvinge på seg sko som er ett nummer for små og så gå i 17maitoget, og forvente at det skal bli bedre etter hvert som man går... 2
Cindi Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Jeg brukte et ordentlig korsett under kjolen, som støttet ryggen min, og jeg fikk ikke vondt. Du kan jo prøve, hvis du har funnet drømmekjolen Jeg kjøpte det på noughty shadows. Brukte underbust-korsett, slik at ikke puppene kom opp i halsen. hehe! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå