Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! jeg har IKM onsdag 25 april, og driver nå å plager meg selv med testing hver dag..:P men jeg vet at 3 dager før IKM er egentlig det tidligste jeg kan teste.. så det jeg lurer på er om jeg skal telle med onsdagen, slik at IKM for meg er mandag, eller om det er søndag? håper noen vet litt mer enn meg om dette!

Mvh ny prøver:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hei! jeg har IKM onsdag 25 april, og driver nå å plager meg selv med testing hver dag..:P men jeg vet at 3 dager før IKM er egentlig det tidligste jeg kan teste.. så det jeg lurer på er om jeg skal telle med onsdagen, slik at IKM for meg er mandag, eller om det er søndag? håper noen vet litt mer enn meg om dette!

Mvh ny prøver:D

IKM er onsdag. Med noen tester kan du teste positivt noen dager før. Hvis du absolutt må teste før IKM hadde jeg hvert fall ventet til mandag.

Men av erfaring så vil jeg råde deg å vente med å teste så lenge som mulig. Dersom du har et veldig sterkt ønske om å bli gravid, så kan man bli ganske nedbrutt av å se en negativ test. Og hvis du tester såpass tidlig så kan du få falsk negativt resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...