Rosenrød Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Noen som har noen favoritter fra dette billge merket som de har lyst til å dele?
Stellia Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Jeg har noen favoritter! :D Øyeskygge: Champagne, Iced Mocha og Taupe Pearl Blush: Peach og Dusty Rose Lipgloss Megashine: Natural og Beige
Lykkelitenen Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 (endret) Jeg er fornøyd med: Maskara nyx doll eyes Consealer in a jar (mieralolje, så for acne prone hud er disse ikke noe for hverdagsbruk, meg jeg er glad i dem til de viktige dagene jeg må dekke mye) Presset blush i pinched Glide on pencils (har 4 farger av disse og alle er helt super) Leppestiftene er gode (round-varianten), men lukter litt sterkt, etkan være vanskelig å finne rett farge på nett, men til den prisen er det ok. Black label leppestiftene liker jeg bedre, også disse smaker litt, men sitter bedre på en round-varianten. Når det kommer til øyenskyggene deres er det store kvalitetsforskjeller fra farge til farge, noen er helt super andre er så tørr og dryssende at jeg blir gal. Har også en matt, gul neglelakk, denne er helt ok. Dekker ikke så bra, så må ha 3-4 lag, men den sitter greit på. Endret 21. april 2012 av Lykkelitenen 1
Gjest Swarovski Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Jeg er fornøyd med: Glide on pencils (har 4 farger av disse og alle er helt super) Jeg har vurdert å kjøpe disse, siden de er mye billigere enn urban decay sine. Men hvordan er de i holdbarhet? Sitter de hele dagen? Og hvordan er det med fargene. Er de omtrent som på cherryculture/internett, eller ser de annerledes ut på huden? Noen spesielle farger du vil anbefale?
Eske Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Du finner fine swatches av Slide On Pencils HER :-) Jeg har ikke fått prøvd noen selv enda men har veldig lyst på flere av dem, og samtlige omtaler jeg har lest har vært superpositive. Produkter jeg derimot har prøvd og vært fornøyd med er "Champagne & Caviar" 10 Color Palette - den har fine og brukervennlige, nøytrale farger. Ellers synes jeg også at kremblushene duger, jeg har en i "Glow" som er superfin. HD-foundationen (som skal etterligne den veldig populære HD-foundationen fra MUFE) var jeg også superfornøyd med - bortsett fra at den ga meg urenheter... Jeg sørget faktisk litt da jeg oppdaget det, for hadde huden min tålt den tror jeg at den hadde vært min favoritt! Ellers er pudderblushene helt ok, de single øyeskyggene veldig variert i kvaliteten og tusjlinerene (Skinny og Fat Eye Marker) godt brukbare. Generelt er jeg greit fornøyd med NYX, noen produkter er supre og andre kjipe, men jeg tror at en ved å lese omtaler og andres erfaringen fint kan styre unna de kjipeste produktene. Hvilke produkter er det du er mest interessert i?
Gjest Swarovski Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 ohh. Fine swatches. Tror nok jeg må kjøpe noen nå ja
Lykkelitenen Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 De sitter så godt som hele dagen,selv på min fete hud og oljete øyenlokk, så de er absolutt godkjent. Har også ett par av UD sine varianter og må innrømme at jeg kommer til å holde meg til NYX sine.
Rosenrød Skrevet 21. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2012 Kjekt med mange svar, jeg har nettopp bestilt den glide on pencilen i azure. Håper den er like fin som den ser ut til! Noen som vet om noen fine leppefarger? Helst med litt farge, jeg passer ikke den nude looken.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Hvor er det dere kjøper NYX fra? Er det dyr frakt? Jeg har hatt lyst på noen av de glide on pencils i evigheter, men har ikke klart å finne en nettside med rimelig frakt.
^^Belle^^ Skrevet 21. april 2012 #11 Skrevet 21. april 2012 Nyx er en av mine favorittmerker. Jeg er veldig fornøyd med: - Tinted lip spa, særlig i fargen Sake. Den er ''my lips, but better''. Disse er ikke så dekkende som en leppestift, men de gir mye fukt, har en mentol-aktig lukt og gir deilig kjøling på leppene. - Jumbo pencil. Disse har en tendens til å stripe seg, men med en primer under er de knallgode. Favoritten min er yoghurt. - Øyenskyggene, spesielt iced mocha og champagne. Knallfine! Iced mocha er forresten dødsfin oppå Mac rubenesque. - Glittereyeliner, de med dusk oppå. Har en glitter eyeliner fra Urban Decay og Nyx sine er minst like gode. - Concealer in a jar. Har oransje til å korrigere de blå ringene under øynene og beige til vanlig bruk. Superdrøy! - Kremblush. Har denne i Glow og Red Cheeks. De er veldig pigmenterte, lette å blende fint og dersom de blir satt med pudderblush sitter de hele dagen. - Nyx girls neglelakk. Er veldig fornøyd med de fleste mine. Perfect gray er favoritten. Er ikke så fornøyd med: - Round lipstick. De er veldig tørre og smaker høgg. - Pudderblush. Har bare én, i Peach. Fargen er veldig fin, men holdbarheten er elendig. Pleier å bruke denne til å sette kremblusher siden fargen er veldig svak. Jeg har pleid å kjøpe Nyx fra cherryculture.com, men sist jeg var innom der så jeg at de har satt opp prisen på frakt til minst 13 dollar. Dersom man da skal ha bare én ting lønner det seg å kjøpe Nyx fra ebay.
Gjest Swarovski Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 (endret) Denne bloggeren har flere swatches av leppestiftene til nyx: http://shimmerkisser.blogspot.com/2009/07/nyx-round-lipstick-on-lip-swatches-part.html Jeg liker også veldig godt de lyse Jumbo eye pencils. Ja, man er nødt til å bruke primer under, men det ville jeg jo gjort uansett. Og lyse øyenskygger får en helt annen glød/nyanse med en hvit/lys jumbo pencil under. På samme måte som Belle, har jeg også pleid å kjøpe fra cherryculture. MEn er nok ebay fra nå av. Frakten koster jo snart mer enn produktene. (Spesiellt siden jeg ikke liker å gå over 200kr grensa; posten/tollvesenet er notoriske på å åpne akkurat mine pakker :gjeiper: ) Endret 22. april 2012 av Swarovski
Jade Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 Vær obs på at de fleste av NYX round lipstick er ekstremt frosty! Du ser det på swatchene som er lenket til i posten over her!
Lykkelitenen Skrevet 22. april 2012 #15 Skrevet 22. april 2012 (endret) De har en del shimmer i seg. Ikke rene glitter-partikler, men du ser at de er veldig shimrete når lyset faller på dem. I swatchene over ser du det veldig godt på midten av leppene hennes. Foresten glemt å si at jeg også har prøvd jumbo eyepencils som jeg ikke er noe særlig fornøyd med. Jeg syntes de blir for fete og klisne på mine øyenlokk, uansett hvor lite jeg påfører og godt jeg blender. Selv med gode primere striper disse seg utrolig raskt (Men det skal sies at jeg er plaget med fete øyenlokk i utgangspunktet). Har også to av de matte leppestiftene og disse er helt ok. Pale pink er alt for lys og rar til meg, så den er ikke brukt, men Angel er pen om jeg bare påfører litt over en lipbalm, da blir fargen perfekt og den holder på den matte effekten uten å bli matt på en tørr måte. Alene i ett tykt lag blir den litt for matt og etter hvert tørr, samt at fargen blir feil i stor mengde mot min hud. Endret 22. april 2012 av Lykkelitenen
Jade Skrevet 22. april 2012 #16 Skrevet 22. april 2012 ^ Hva mener du med frosty, Jade? Lykkelitenen forklarte det ganske greitt. Ellers kan du se litt på disse lenkene: http://en.wikipedia.org/wiki/Iridescence http://no.wikipedia.org/wiki/Irisering Synes også at mange av NYX-leppestiftene har litt neon-preg. Noe som selvsagt er helt ok når man ønsker en litt knæsj farge, men jeg var mer på utkikk etter noe litt mer moderat. Mange av fargene er ganske fine, men når plutselig det blir en neon-"frosting" over i en neon-rosa, eller gullfarge, så blir det litt forstyrrende, synes jeg. Men vet det er mange som liker det. Jeg er godt over 30, så det har gjerne med det å gjøre også
love&peace Skrevet 22. april 2012 #17 Skrevet 22. april 2012 Cream Blush, spesielt fargen 02 Natural er veldig fin! 5 Color Shadow - The Caribbean Collection, fine og varme bruntoner, godt pigmentert. Lip Cream - 06 Istanbul, sitter lenge og er en blanding av leppestift og lipgloss i konsistens, men helt matt. Eyebrow Cake Powder. Round Lipstick - 511 Chaos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå