Gjest Anonymjente18 Skrevet 23. januar 2004 #1 Skrevet 23. januar 2004 Er det noen som har prøvd http://www.femenique.com? Det er piller som skal øke bryststrørrelsen din naturlig. Vil gjerne prøve det jeg kan før jeg tyr til plastikk operasjon.
Suzy Skrevet 23. januar 2004 #2 Skrevet 23. januar 2004 Leste en lengere artikkel i Cosmopolitan (britiske utgaven) om akkurat slike piller - tror det var i fjor høst - og pillene er ikke bra! Jeg husker ikke hva slags bivirkninger de fikk, men det var mye rart og det var temmelig alvorlig. Mitt råd er IKKE bruk slike ting - du aner ikke hva de vil gjøre med kroppen din og smør deg med tålmodighet. Om noen få år kan puppene dine ha forandret seg radikalt!
Gjest Anonymjente18 Skrevet 23. januar 2004 #3 Skrevet 23. januar 2004 Skulle ønske det var så lett som å bare smøre seg med tålmodighet. Dette har plaget meg i flere år (spesielt med den store forskjellen de). Skjønner ikke åssen piller kan være skadelige når de inneholder ting fra naturen?
starie Skrevet 23. januar 2004 #4 Skrevet 23. januar 2004 Fluesopp finnes også i naturen, men er alikevel farlig å spise..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå