AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 For noen mnd siden datet jeg en gutt. Han gjorde meg ikke noe vondt. Men han datet flere samtidig, og sluttet plutselig å svare på meldingene mine. Jeg visste egentlig at han var player-typen i utgangspunktet. Jeg ble ganske fornærmet og lei meg når jeg fant ut han hadde datet flere samtidig som meg, men jeg kom over det. Siste mnd har jeg virkelig levd på en sky. Jeg har vært så lykkelig med meg selv, og vært så utrolig glad for at ENDELIG styrte ikke en gutt tankene mine. Herlig å være helt fri. I dag møtte jeg han igjen på et utested. Vi fikk egentlig ikke sjansen til å snakke, men bare det at jeg så han igjen gjorde han hjertet mitt tok fullstendig av. Makspuls i 15 min og greide ikke å kose meg sammen med vennene mine i det hele tatt. Måtte bare gå hjem. Up´s and down´s....
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Neste gang bør du forvisse deg om at en fyr ikke dater andre på forhånd. Altså før du kaster bort tid og krefter på useriøse folk. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Det er helt normalt å date flere samtidig, i alle fall i begynnelsen til man har funnet den ene som man virkelig vil satse på. Du kan alltids si det på første date at du forventer at dere ikke dater andre samtidig, men da kan det fort være at det ikke blir en date nummer 2.
Steinar40 Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 (endret) Det er helt normalt å date flere samtidig, i alle fall i begynnelsen til man har funnet den ene som man virkelig vil satse på. Du kan alltids si det på første date at du forventer at dere ikke dater andre samtidig, men da kan det fort være at det ikke blir en date nummer 2. Som betyr at det ikke er smart å kaste bort tia på date nr 1 heller. Endret 21. april 2012 av Steinar40
Gjest Bandit Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Skjønner ikke dette med å date flere samtidig. Dersom det er seriøst. Jo flere baller i luften, jo mer detaljer går man glipp av, og jo fler detaljer man går glipp av, jo vanskeligere vil det være å ta en overveid beslutning. Skal man bare ha det moro derimot, kan jeg godt forstå det. Men da sier man da ifra på forhånd også. 1
Envy Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Ja, livet går i opp og nedturer. Har du en nedtur nå, er det bare å begynne å se frem til neste opptur - for den kommer! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå